Gjest Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Hei! Lurer på når dere begynte å få mage? Jeg er 11uker på vei,er jeg bare "oppblåst" kanskje?
Gjest Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 ikke noe mage her..venter nr to og er ti uker på vei! gleder meg til den kommer!! mye mulig du er oppblåst,det er veldig vanlig...
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 hei! jeg er 11+6 idag,og har alerede fått litt mage. men så er jeg ikke spesielt høg.. og ganske kort i ryggen og da kommer magen litt tiligere. er man lang tar det gjerne litt lengre tid.. da ungen ligger lengsmed ryggen,.. magen bynte komme bittelitt allerede i uke 10. skal bli herlig med fin stor gravidmage etterhvert!!
Gjest Skrevet 8. august 2006 #4 Skrevet 8. august 2006 jeg er i 10 uke og får ikke igjen buksene mine, om det er oppblåshet eller magen faktisk er kommet vet jeg faktisk ikke.. men så er det bare 8 mnd sisen sist jeg fødte og kanskje det har noe å si.. ikke vet jeg
lettereforvirra Skrevet 8. august 2006 #5 Skrevet 8. august 2006 Også åtte måneder siden jeg fødte og jeg har slitt med å få bort noe rundt magen. nå kan jeg endelig slappe av og slippen den ut i det fri ! Hurra! Venter også i mars!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå