Gå til innhold

burde barnefaren få låne alt av meg??

:::) Frøken Velferdsrett

Anbefalte innlegg

jeg har kjøpt in alt til babyen. og som dere sikkert har merket så koster jo dette en god del kr.

noe som jeg ikke får støtte for noe sted.

og derfor anser jeg disse tingene som mine.

det jeg igunn lurte på er om det er rimlig at barnefaren får låne disse tingenen helt ubetinget.

bare vogna koster 5000 kr.

og om han ødleger den kommer han jo ikke til og betale meg ett øre.

jeg kjønner at det er urimlig og nekte han og bruke den også. for det blir for dumt og kjøpe 2 vogner.

det er bare så irriterende at han slipper unna så mye utgifter.

er det bare jeg som blir irritert over dette?

Fortsetter under...

Eg komme te å ver veldigt strenge der: Barnefaren ska få kjøpa sitt eget utstyr så lenge han ikke bidrar økonomisk. Han har selvfølgeligt sagt at han vil betala for halparten, men tror det ikke før eg ser det. Det er ikke rettferdigt at de skal få slippe unna med alt, bare komma her når det passe de å tror at di får gjør så di vil

så om han skal betake halvparten hvem får tingene når babyen slutter og bruke disse?

jeg tenkte at han skulle få betale 1/3 av de tingene han også kom til og bruke, mot at jeg fikk beholde de til slutt.

men om han nekter. burde jeg nekte han og låne tingene da??

Jeg betalte alt - absolutt alt av utsyr til mitt barn, faren har aldri kjøpt ett klesplagg, jeg sender fortsatt med underbukser og tannbørste... og tenk nå er han 16 år!!!!!! Så ja, det har sluttet å irritre meg, og har aldi klaget høylytt over dette - så sønnen hører. Og hva har skjedd? Nå som sønnen er så stor ser han alt selv, og han irriterer seg over det, nekter å reise dit etc....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...