Gå til innhold

London

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Jeg er bor i London og har termin 7 desember, saa vi er saa og si like langt!

Har bodd her i nesten 3 aar og jobber som prosjektleder for et design byraa. Hva gjoer du?

Jeg fyller 27 aar om en uke og bor med min engelske kjaereste.

Ta kontakt om du vil moetes, skriv gjerne litt mer om deg selv.

Jeg er fra oslo, du?

Lykke til!

Hilsen Hanne

Hei,

Jeg flytter også til London sent i høst. Er selv ikke lenger enn uke 10. Lurer på om du vet noe angående å føde i London. Hvordan er sykehusene der? Offentlig eller privat? Har du noe spesiellt å anbefale? Og må man melde seg opp til fødsel lang tid i forveien?

Ja det var mye spørsmål, men er ikke så mange her hjemme som vet noe om det, så er veldig takknemelig for hjelp.

Jeg bor for tiden i Oslo, men flytter altså til London sent i høst.

Hei anonym 1 og 2!...

Det dere boer gjoere er og registere dere paa deres lokale NHS medical centre (http://www.nhs.uk/England/Doctors/Default.aspx).

Det gjorde jeg og ble henvist til det sykehuset jeg 'tilhoerer', som er offentlig. Jeg har bare hoert bra ting om det syke huset der jeg skal skal foede og har truffet jordmoedre der som er kjempe soete og flinke. Man blir sendt til jordmoedre i starten og saa til jordmoedre og lege litt om hverandre, kommer litt an paa hvilken uke man er i og hva som skal sjekkes etc. om ditt medical centre har 'shared care', kan man gaa til legen der og jordmoren paa syke huset. hvis ikke, saa har man time med baade lege og jordmor paa syke huset.

Si fra om dere lurer paa noe mer, haaper det var av litt hjelp?

Hei!