Gå til innhold

Denne pp er jeg ikke så stresset med at det skal klaffe!

Anbefalte innlegg

Har omtrent vært hysterisk hver måned for at NÅ så skal det klaffe. Var lenge sikker på at det skulle skje i juli måned, men juli kom og er nå passert...uten spire!

Nå merker jeg at jeg ikke er så stressa. Har ikke satt meg noe mål om at jeg burde bli gravid innen den og den datoen. Tror det henger sammen med at jeg har begynt med soneterapi, og at det dermed skjer noe i riktig retning. Har også fått time til ultralyd den 21. august. Dessuten nærmer det det seg jo året med prøving, og da er det jo mulig å bli tatt på alvor av en lege også.

Men snart er vel EL passert, så da begynner stresset, hi hi :)

Fortsetter under...

Jeg har også være stresset, men nå har jeg lært meg å ta det med ro ift en graviditet. Jeg skal bruke el-tester neste mnd hvis det ikke går denne pp, men allikevel så skal ikke det stresse meg. En spire kommer når den er klar for det...

Og så har jeg tenkt å gå inn 100% for å prøve ut hostesaften neste mnd, for både meg og min kjære...

Så tvi tvi for at du klarer å slappe av, selv om det ikke er lett. Kanskje det er det som skal til!?

hihi.. ja så var det den tida etter el, da....helt på tuppa, og stadig på symptomjakt. selv om jeg hver gang tenker at DENNE pp skal bli anderledes, tenke på andre ting... det går bra helt til el, det.

Men utrolig deilig å kjenne at stresset slipper litt, håper det varer hele perioden for deg! Lykke til!

Akkurat nå er jeg litt stolt av meg selv! Har det jo så mye bedre når jeg ikke stresser med prøvinga, så jeg skal virkelig prøve å fortsette etter EL også.

Lykke til med nedstressing dere også!

Jeg opplevde faktisk det samme som deg, var kjempestressa de første pp, men så innfinner man seg mer og mer med at dette KAN faktisk tydeligvis ta litt tid!

Og man skjønner at det ikke er helt det samme som å betille klær fra H & M katalogen; "varene leveres ditt nærmeste postkontor om 7-10 dager"...

Nå kjenner jeg at jeg skal være glad hvis jeg slipper å ha prøvd i 1 og 1/2 år, og slipper å benytte meg av prøverørstilbudet vi har meldt oss på.

Tvi, tvi for at du slipper å vente særlig lenge :) Det virker som du har fornuftige tanker rundt det hele, og det er bra. Jeg skal begynne med akupunktur neste pp, så det kan bli spennende med sånne ting, har aldri prøvd det før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...