Gå til innhold

hvordan takler deres menn ventinga???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren er fullstendig sammen om dette og vi støtter hverandre 100%.. eneste er at vi er i 4pp å det er alltid kjempeskuffende å si fra om tantens ankomst... merker at han blir veldig skuffet.. hva slags erfaringer har dere? noen tips for å gjøre ventinga lettere på parforholdet?? prøver å blande inn litt humor rundt temaet.... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, ikke akkurat enkelt alltid å forstå de mannfolka, men merker at han blir mer skuffet nå når jeg får mensen eller det han var i starten. Nå spør han ofte om jeg har fått mensen eller om det er et håp.. Ellers er han veldig giret på sex da:-) Men tips til å gjøre ventingen enklere har jeg overhode ikke, kan nok trenge noen tips selv for den takler i hvertfall jeg dårlig etter hvert. Men så har vi prøvd i over et år da.....

Skrevet

min sambore masser litt og mener at man bare skal kjøre på helle tiden.Men merker at han blir skuffet og sur når jeg får menesen gang etter gang.Men han sier..en dag kommer den ikkke....å?ja når du blir 60..hehe.Men men håper snart at det skjer noe.

Skrevet

Jeg og samboeren min er nå oppe i 7.pp. Vi 'kødder' litt om at denne mnd skal det ikke klaffe fordi at vi bestandig har trodd at denne og denne mnd har det klaffet. Så vi kødder litt med hverandre at denne mnd skal det ikke gå for å få kroppen til å tro at vi ikke vi!!!

Bare fordi at de som ikke ønsker graviditet blir gravide, men de som ønsker graviditet må vente leeenge på å bli det!

Skrevet

Vi tuller en del ja, man må det for å lette på humøret; det blir en del sånne; nei da ble det ikke noe denne mnd, må vel slutte å komme i munnen din/øyet/rompa/på magen osv,.... også har vi snakket om mange ganger at vi skal drikke oss drrita ei helg og gå på byen og late som vi har en one night stand fordi man hører jo om en del sånne svangerskap...

Jeg gruer meg alltid til å fortelle at TR er kommet. Når jeg venter den spør han hver gang jeg har vært på do om jeg har fått besøk... Så han er veldig ivrig og blir like skuffa som meg hver gang.

Det er grunnen til at jeg holder ut ventetiden; den dagen jeg får se ham inn i øynene og fortelle at vi skal bli foreldre; oh, salighet...

Skrevet

Vi hadde en ma i april, og samboeren min tok det like tungt som meg. Nå er vi selvfølgelig i gang igjen, og han gleder seg kjempe mye til vi blir gravide igjen! Pga ma, så vil han ikke ta gleden seg på forskudd når ikm nærmer seg. Vil ikke bli så skuffa igjen, heller positivt overrasket. Og det skjønner jeg godt! Men han stiller jo selvsagt gledlig opp rundt el ;)

Så nå går jeg og venter på denne tanta da....igjen... Håper hun har tatt hintet om å IKKE komme... Ikm idag eller imorgen. Spennende!

Skrevet

Vi deler alt sammen, så også venting...håp..skuffelse...sorg..og heldigvis masse glede :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...