Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Hadde termin 3/8, akkurat som Trine, så det var derfor vi skrev litt til hverandre av og til. Nå har jeg en mistanke om at hun har født, eller holder på å føde, så kanskje VI to skal "holde følge" litt nå - -det er så greit å ha kontakt med noen som er i samme situasjon.

min menstermin var forøvrig 4/8!

har du vært på Ahus og sett deg om? Vi var på svangerskapskurs der, greit å ha sett hvordan det ser ut syns jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei på deg...

Ja d hadde jo vært koseli m litt følge:)

Uff her skjer d fortsatt ingenting....nesten mer slitsomt å gå sånn ogvente synes jeg!!

Har ikke vært å sett oss rundt på ahus,men jeg fødte sønnen min der for 2 år siden,så vet jo litt fra den gangen!!

Hvordan går d m deg da,ingen tegn til baby??

Vet du hva du får eller??

Koseli at du svart da:)

Klem...

Skrevet

i følge ultralyden får vi en gutt!

og dette er vårt første barn, så det er spennende!

ingenting tegn til fødsel i dag heller, men heldigvis godt med liv i magen, og det er jo det viktigste akkurat nå. Så blir det spennende med ny kontroll i morgen - -hvis det ikke skjer noe i natt da - kan jo håpe.....

Skrevet

hei igjen!

De mener d bllir en gutt her også,tror d selv å..har VELDIG guttemage!

Har fortsatt ikke skjedd noe her,m deg da??

Var hos legen i dag...alt var bra da,fikk ny time den 17!Men han trodde ikke jeg kom da,men han trodde jo ikke sist at jeg skulle komme i dag heller!

Men jordmor i mårra,alt ble litt tett her..hehe...hun tar seg litt bedre tid og er lettere å prate m en legen min!

Uff,er så frustrert nå,er i bedre for nå enn jeg har vært den siste måneden vettu...merkelig!

Føler bare at jeg er blitt litt tjukkere og at d ikkekommer noen baby:)

vi snakkes da:)

Skrevet

hei, se innlegg jeg skrev i dag om kontroll på sykehuset

hvis guttemage betyr at en ikke kan se bakfra at en er gravid, så har jeg også det, i høyeste grad!

Selv om fødsel er nærmere enn noen gang, føles den lenger borte - det blir bare vanskeligere å forestille seg at det skal komme noen baby

Vi "snakkes" vel ved i morgen også! Eller - kanskje det skjer noe i natt? Håpe hver kveld.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...