hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Hei Har tatt det som en selvfølge at så lenge jeg får TR så har jeg også EL, men ble plutselig litt usikker. Jeg sluttet med p-piller i juni og har fortsatt å få TR etter 30 dager. Kan det være slik at jeg alikvel ikke har EL??
Jeenie Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 nei, man trenger ikke å ha el for å ha mens, jeg har ikke det iallefall, har det KUN når jeg tar dobbel pergokur...
Lurv Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 som hun over sier så behøver man ikke ha el selv om man har mens, men mitt intrykk (etter å ha sett mange charter uten el) er at dersom syklusen er stabil så har du mest sansynlig el
milly:) Skrevet 8. august 2006 #4 Skrevet 8. august 2006 Jeg er i samme båt som deg! sluttet på p-sprøyta i for ca 7 mndr siden og trodde jeg fikk el samtidig som jeg fikk mensen... men, nei.... fant nettop ut at en kan ha tr uten å ha el.... desverre:(
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 8. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2006 Det var litt betryggende.. Får anskaffe meg noen EL-tester i neste pp så finner jeg vel det ut.. Tusen takk:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå