ღventer på lykkelitenღ Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Ser du om vi får oss en liten en snart? Jeg:281180 Han:200673 Takk på forhånd!
nattinatt Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Hallo Oi,før eg ser meir...kan ikkje være lenge til.No skal eg spørre pendelen.September,om du ikkje har EL snart,eller nett hatt og blitt gravid.Kan virke som du er gravid..Kva seier du?Korleis ligger du an i syklusen?
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 8. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2006 Tar el tester denne uken,skal ha el den 10 aug.Mensen forventer jeg ikke:-) kommer rundt 22-26.(ustabil) Det som er litt merkelig er at jeg er helt rar for tiden,får ikke sove om natten lenger,lys våken,urolig.Aldri opplevd det før.Men det har sikkert ikke noe med graviditet å gjøre,har ikke hørt om det før iallefall. Håper så inderlig at du har rett i dette:-) Takk for svar!
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 10. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2006 Hei igjen nattinatt! Er så spent på hva du tror om dette,om du fremdeles tror jeg er gravid eller blir det i september? Virker ikke som jeg har fått EL i dag,ifølge CB.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå