Gå til innhold

Og jeg skriver igjen i dag også jeg ;)

Anbefalte innlegg

Som sagt så tok jeg en graviditetstest i går som var klart negativ. Men jeg klarer ikke helt å skjønne hvorfor jeg i det siste ukene har vært veldig trøtt, fått kviser og samtidig så kom ikke mensen den 27.7 når den skulle (ifølge forrige syklus på 36 dager). Og i dag så så jeg litt blod på papriret, lyserosa. Men det synes ikke på bind, kun inni og akkurat i åpninga. Det er heller ikke mye, bare bittelitt, så at man ser at det er litt rosa.... hva kan dette være da? Må ærlig innrømme at jeg snart ikke skjønner noenting av noenting......

Takk for alle som vil gi meg et svar......

Fortsetter under...

husk på at det ikke er noen som tester positivt før de er i 7 uke, er du velsig usikker, dra på legekontoret og ta en blodprøve for å finne hcg stigning... det kommer jeg til å gjøre snart hvis det ikke skjer noe her... irriterende å gå å vente sånn...

Annonse

Nei, jeg har aldri vært gravid før jeg..... kan ikke sammenligne, men jeg leser om så mange her inne som er gravide, men likevel får negativ graviditetstest. Når vil jeg da få en positiv test da, hvis jeg produserer hcg seint? Merker ikke stort annet enn at jeg er trøtt, og som sagt fått kviser..... og manglende mens......

Hmm... dette kommer jeg aldri til å bli klok av....... så det kan faktisk fortsatt være et lite håp da? Jeg som ble så deppa i går at jeg "begynte" med røykinga igjen...... da må jeg kutte ut igjen......

ikke for å ødelegge forhåpningene dine, men jeg har mange ganger fått pittelitt rosa på papiret, og så har den forbanna tanta kommet to dager etterpå, lurer på om ikke dette kalles spotting? men, vi håper selvfølgelig i ditt tilfelle at d er en liten spire ;-) masse lykke til, du fortjener virkelig at det klaffer ;-)

så lenge mensen holder seg borte er det håp vettu ;D

er selv 4 dager over IKM, får bare negative tester, men klynger meg fortsatt til alle halmstrå som finnes... lurer på å teste i morgen igjen da men...skal prøve å holde meg til fredag

Du ødela ikke mine forhåpninger, de har jeg nesten klart å ødelegge selv... har håpa og håpa så mye ang barn at jeg lurer på om det er best å slutte å håpe..... men nå var jeg på do igjen, og nå var det ingenting....... har ALDRI hatt blod før jeg har fått mensen..... men kan hende det er det nå.....

Jeg skulle ønske at det kunne klaffet denne gangen.... Lykke til du også ;)

Annonse

heisann j har hatt det sånn når j ble gravid sist tanta kom ikke men litt rosa på papiret tok tester alle ble neg. så dro j til legen og han kunne fastslå at j var gravid etter å ha tatt blod prøver og test hos han. så ja det høres ut som om du er blitt gravid :) gå til legen få ett svar xxxxxxx fingrene for deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...