Zummi Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Siden det ikke ser ut til at noen mannfolk i det heletatt bryr seg om barnevogn (eller ikke slipper inn her?) så må jeg bare fortelle at nå er den svarte Emmaljunga duo edge vogna endelig bestilt. Bompi kommer ut i november og både jeg og mor gleder oss til å dra den store vogna opp de bratteste bakkene her i Trondheim... men det var liksom _den_ som var vogna for vår del. Som mannfolk så hjelper det jo på at den har tekniske dippedutter som bremser foran og bak, vendbart håndtak, gedelen og enkel mekanisme for å ta den inn og ut, innebygget myggnetting, vugge i liggedelen, muliget til å reise opp ryggen mm (Det hjalp også når vi var der nede i dag og det kom inn en mor som hadde kjøpt en vogn for tre år siden hvor det hadde blitt noe med håndtaket og hun så for seg å sende inn vogna og hele pakken. Hvor butikken svarte at de kunne bestille delen og skifte delen i butikken) Testa og den passa akkurat inn i bilen og det ser også ut som om vi klarer å slå den sammen og sette den opp på egen hånd (valgte å bestille nå og håpe på 2006-modellen siden de i butikken sa at 2007-modellen kom til å være helt lik, bare dyrere pga prisjustering)
fråsk Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Gratulerer så mye! Dette er en vogn jeg kunne ønske jeg hadde hatt som første vogn til mine to- men det får jeg nok ikke oppleve. Håper dere blir fornøyd:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå