Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer litt an på hvorfor han hyler. Er det en del av leken, eller gjøres det bare på 'gjørs'?

Ellers er de jo ganske lettlurte disse små. Lure med at yndlingsbamsen ikke orker disse lydene mer og gjemmer seg. For å få bamesen tilbake må han slutte å hyle...

Eller noe slikt..

JO det samme lurer jeg på!!! Det er så slitsomt!Han skriker bare for småting han også...vi er ute feks og han ville bruke gåbilen dvs den sakl hentes og han klarer ikke å vente men han må skrike...han skriker når han skal festes i bilstole(jeg gir meg ikke altså og han får ikke viljen sin) men uansett hva jeg har prøvd hittil han bare fortsetter å skrike...så det gjelder at han skriker nesten "hele tiden" uansett om det er for ellers eller om han ikke får noe han vil ha?

HJELP! DEtter er så slitsomt....

Annonse

Jeg har svaret jenter:)

Når gutten min hyler putter jeg ullfille jeg har inn i munnen. Jeg putter den ikke langt ned i halsen da - er dere gal.

Den stikker og berører så vidt leppene og tungen. Når gutten min skriker kommer fillen frem (en raggsokk fungerer sikker også) og munnen lukkes med en gang. Han vil ikke ha den stikkegreia inn i munnen. Etterpå ler vi godt av det sammen. Tulle-mamma og skrikegutt sier vi:)

Hei! Her hjemme hos oss bruker vi å gjøre følgende hvis hun begynner å rope inne: Jeg sier hun kan gå i gangen eller stille seg ute å rope hvis hun vil,men inne får hun ikke lov. Bruker å geleide henne ut i gangen og lukker døren etter henne mens jeg sier at hun må si ifra når hun er ferdig med å rope. Dette syns jeg funker veldig bra,det er sjelden hun roper inne,og når hun kommer i gangen er det ihvertfall ikke noe mosomt å rope. Men det er ofte jeg minner henne på når vi er ute at her kan hun rope så mye hun vil. For de små må jo få lov til å prøve ut stemmen sin syns jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...