Gå til innhold

Hva med en introduksjonsrunde??

Anbefalte innlegg

Jeg er selv ny her, men ser at det også er flere andre nye, hadde vært ålreit å bli litt kjent! :)

Vi er begge 24 år, og kommer fra Buskerud. Vi er begge i full jobb, og jeg går på høyskole ved siden av. Dette blir første pp og gleder oss masse til tiden fremover!!! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5854579-hva-med-en-introduksjonsrunde/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen:-)

Jeg er 30 og samboeren er 34 - vi er også fra Buskerud. Begge er i jobb og samboeren min har et jente fra før men vi prøver å få et sammen også.. Har EL i disse dager - og hørte på radion i dag at det var den offisielle orgasmedagen i dag.. Så vi får satse på at det blir i dag det skjer! Er i 2.pp- å forferdelig utålmodig, så håper det ikke blir så mange pp med tiden.

Slenger meg på...

jeg er snart 28, sambo er 30. Prøver på vår første, men har etter ett og et halvt år ennå ikke lykkes (Argh!!). Bare en eggleder som er i funksjon, så forklaringen kan ligge der:)

Er i full jobb, har hus og pus, og tar noe videreutdanning på si (tror jeg blir evig student..)

Annonse

hei, jeg er 25, samboer er 33 og vi har ingen barn. Begge jobber, og det eneste vi mangler er egentlig en baby tenk!!!!!! ;-) vi kommer fra haugesund, og denne helga er d sildajazz ;-) kanskje d er da d skjer, har eggløsning denne helga tror jeg ;-) hihi

Velkommen inn hit!

Jeg har hengt her inne siden januar, her er det koselige jenter og massevis av tips å få med seg.

Vi er gift og begge 26 år, bosatt i Hedmark og ute i jobb. Har vært sammen i maaange år, så nå i november fant vi ut at det var på tide å bli flere. Viser seg at kroppen ikke er helt fornøyd etter mange års pillebruk, men går nå til soneterapeut for å få syklusene på rett kjøl! I mellomtiden sitter jeg å 'henger' her inne, he he!

Velkommen hit!

Håper du vil få en fin tid her :)

(men håper jo for deg at den blir kortavrig da...)

Jeg er 32 år, samboer, bor i Skedsmo og har ingen barn. Vi bestemte oss for å prøve i vinter og det klaffet på første forsøk....men: hjertet til den lille ville ikke mer i uke 10.. :-( MA`en ble oppdaget tilfeldig på innvendig ul..

Vi er nå i 6pp tilsammen etter at mensen kom i dag.

Heisann!

Er ganske ny her selv men langt ifra ny med prøving!

Som lita78 lenger oppe stoler jeg fullt og helt på min ene eggleder!

Er 25 og samboer 33.Har full jobb begge to,men jeg prøver å studere litt interiør om kvelden når jeg ikke er her eller når det ikke har vært altfor slitsomt på jobb!!Noe det egentlig alltid er ikke sant ;-)

Annonse

Hei hei!

Jeg er veldig ny, og er mest inne på DIB. Vi har en nydelig sønn på 9 mnd, men har lyst på en liten søster eller bror. Er på 1pp nå, og er spent på om det skjer noe!

Jeg er 27 år, samboer og student. Bor like utenfor Oslo.

Heisann!

Jeg er 27 år og mannen min er 23. Vi klarte å bli gravid i mai i år, men fikk en sa ca 12 juni.

Nå prøver vi for fullt igjen og håper tante rød tar en laaang ferie, har ikm 15 august.

Jeg kommer nok til å være litt mindre aktiv her fremover da ferien er over og jobben krever mye.

Jeg vil selvsagt titte innom og se hvordan det går med dere!!

Lykke til alle sammen!!

Hei og hopp jeg er 28 og samboer 30. han seiler på sjøen så har vel litt mer enn full jobb. Jeg jobber 60 % vi bor på sørlandet. Har verdens nydligste datter som blir 4 i sep. Nå prøver vi på nr to og jeg er bare 4pp men ting kan jo ta litt tid når han er borte 5 uker om gangen. Jeg er også ganske ny her inne. Å vil gjerne bli kjent med nye folk. Så håper vi snakkes folkenes.

Jeg er 24, sambo er blir 27 i år, sammen har vi en nydelig gutt på 19 mnd. Vi er innflytta trøndere, og vi begge er i full jobb...

Er i 4 pp, og må innrømme at jeg begynner å bli utålmodig, da vi prøvde med lillegutt fikk vi knapt nok begynt å prøve før han satt.. :-)

Hei

Jeg er 30 og samboer er 29. Vi prøver på vårt første barn. Prøvde for to år siden også, men etter en sa la vi det litt på hylla. Vi driver egne firmaer begge to. Er spent på hvordan en eventuell permisjon eller mangel på sådan vil bli. Vi bor romslig og bra på Bislett. Er nå i 4. pp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...