Gå til innhold

Alle sammen...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg må spørre alle sammen jeg... Hvor mange pp hadde dere før dere ble gravide? Og hvor langt ut i svangerskapet var dere da dere kjente at noe var på ferde?

 

Jeg lengter sånn til vi lykkes, og vil gjerne høre fra dere alle sammen...

 

VIL HA BABY NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. pp med førstemann, og 2.pp denne gangen.

Jeg merket stikninger i livmoren fra ca uke 3 til uke 6, i uke 6 merket jeg at magen begynte å komme. Bortsett fra det har jeg ikke merket noe til graviditeten, verken kvalme eller noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi brukte 19 pp på første mann,denne gangen klaffet det etter 6 pp...

 

begge gangene har jeg bare visst det på en måte,og testet positivt 1 uke før ikm...

 

 

hvor lenge har dere prøvd?

 

krysser fingrene for at det snart klaffer for dere!

 

lykke til!

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er PP?

jeg blir gravid så altfor lett... så å droppe prevensjon eller hoppe av i svingen funker ikke for meg dessverre... for det er dessverre den veien også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 pp med nmr 1, før eg fekk att mensen med nr 2, deretter 2 pp men mista i veke 11. Denne gangen vart eg gravid i 1 pp. Har fått ømme puppa og fått et par kvalmebyge ei veke ca før eg har tatt test kvar gong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bestemte oss for å prøve å lage en baby, men da var jeg allerede gravid... :o) så vi hadde vel 0 pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble gravid i første pp på begge. Hadde ingen tegn, bare visste at nå ble jeg gravid. Og da var det bare å vente til jeg kunne ta test i grunn.

 

Lykke til med prøvingen da, spiren sitter nok snart=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! vi prøvde i 4 år før det klaffet!! var i full gang med utredning.. har pcos. håper det klaffer for dere snart!! kjøp eggløsningstester ..så er dere sikre på å treffe på!!:) det gjorde vi og det funka godt!!;)

lykke lykke til dere!!:):)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...