Gå til innhold

Juni: varmeutslett eller annet utslett????

Anbefalte innlegg

Marcus har fått noe utslett på det ene kinnet, jeg vet ikke om det er varmeutslett eller annet utslett. åssen ser varmeutslett ut????

han har ikke spist noe nytt som han ikke har smakt før så jeg vet likssom ikke hva slags utslett det ellers kan være.

bør jeg kontakte lege eller helsesøster for å sjekke det ut? er veldig usikker på dette her:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5854408-juni-varmeutslett-eller-annet-utslett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Varmeutslett er småprikkete og tydelig i forhold til huden ellers. I alle fall tror jeg det. Slik er det hos mine. De får vel ikke varmeutslett på ene kinnet og ikke det andre. Kommer helst i nakken eller steder der det er varmt og klamt.

Hvis han ellers virker pigg, er det kanskje ikke noe, men hold uansett utkikk og sjekk om det sprer seg eller blir værre..

jeg leste inne på dib idag om tenner og der står det at når jekslene kommer kan man få utslett i kinnene som er helt ufarlig og forsvinner av seg selv. det må være derfor han har utslett....

jeg har nemlig trodd at det har vært tenner på gang for han spiser ikke noe særlig og er ikke helt i form!!!

da var det problemet løst! deilig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...