Gå til innhold

Nå har jeg blødd en hel dag....

Nickoline med 2 jenter

Anbefalte innlegg

Og er så redd!!!!!!

Har blødd friskt koagulert blod i hele dag og er 5 + 2. Har opplevd en MA før, da hadde jeg litt brun utflod i uke 12, men hadde vært død siden uke 6 i.flg. ul.

Fastlegen min har ferie og vikaren tar ikke telefonen. Fikk trumfet igjennom en hcg blodprøve på laboratoriet i dag og skal ta en til om to dager. Men leser jo her at flere har hcg stigning og alikevel mistet...

Denne dagen har vært ufattelig lang, og jeg orker ikke å vente to dager på bl.p. svar. Men det kan vel ikke sees noe på ul så tidlig uansett?! Det er forferdelig å leve i uvissheten. Tror jeg må kontakte lege på ny i morgen...

Er det noen her som har det på samme måte nå?

Fortsetter under...

heisann!! har det på akkurat samme måte som deg nå.. det er helt for jævlig å oppleve blod nå..:( jeg går bare rundt å skriker å føler meg helt tom. hvorfor skjer det meg tenker jeg, har jeg gjort noe galt? dette er det værste jeg noen gang har opplevd!!! føler med deg Nickoline!!!

uff ja.. føler at alt er så helt for jævli!! samboeren min sier at jeg bare må slappe av å se litt positivt, at kanskje jeg ikke har abortert.... men jeg klarer ikke tenke d!!! tenk at man kan gå fra helt overlykkelig til helt ulykkelig!!! men jeg håper virkelig at alt er i orden med deg, og at det ikke er noe negativt!!:)

de kunne ikke se anntydning til graviditet, men de sa at det var veldig vanskelig å se noe tidligere enn 5 uker. tok en blodprøve å skal igjenn neste onsdag for å ta en til, og fredag 16 er det ny ul.. en venninne av meg aborterte i ca. uke 5, og på hennes ul kunne de se ett mørkt felt der fostret skulle ha vært..

Annonse

Nei, egentlig ikke. Blør som regel bare når jeg står, ikke når jeg ligger. Og så er blodet mye mer koagulert enn mensblod... Får mer og mer menslignende smerter... særlig i korsryggen... Er ganske pessimistisk nå. Vil bare bli ferdig med dette og starte på en ny pp for å bli gravid på ny...

samme her!! har menslignende blod...:( kjæresten min prøver å få meg til å slappe av med å si at jeg er sikkert en av de få som har mensen mens jeg er gravid!! stakkar, han har så lyst til å bli pappa!!:) men jeg tenker det samme som deg, vil bare bli færdig med dette å begynne på nytt.... hadde aldri i mitt liv trodd at en eventuell ufrivillig abort skulle være så psykisk vondt!! jeg håper at alt er i orden hos deg, å hvis det ikke er det såskal du vite det at jeg er nå her hvis du føler for å prate med noen!!:) har du forresten vert gravid før? det har ikke jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...