Gå til innhold

Rosa utflod/blødning


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei..Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid,så jeg er veldig tili gravid. Har en del rosa utflod,og er litt redd. Mistet for noen månder siden,og er redd for det skal gå galt nå også. Er det noen andre som har hatt rosa utflod tidlig i svangerskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde det - først rosa, deretter brun. Nå er jeg 12 uker på vei :)

Men, ta en telefon til legen din, er du engstelig får du ultralyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dere positiv test da dette skjedde?Bare nygjerrig siden jeg har det slik selv, men neg test

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa utflod hadde jeg dagen før jeg tok en test, da hadde jeg gått ca to uker over tiden. Brun utflod fikk jeg når jeg var 5 uker på vei, altså like etter testen. Det kom MYE blandet med rødt blod. La meg rett ned og sov et døgn :) Etter noen dager kom det litt mere brunt. Ble sykemeldt og skulle ta det med ro. Var på Ultralyd i uke 8 - og der var det en liten en med hjerteslag :) Kan legge til at jeg også har hatt veldig mye vondt i magen. Men, alt er bra. Som legen på ultralyden sa : Nå glemmer vi disse blødningene, vi ser jo at alt er som det skal.

Er 12 uker til torsdag... jiiiipppiii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra at alt er bra med dere..Er veldig nevøs med disse rosa blødningene..Har også litt vondt i magen og rygg,men det er mer som mensmurringer som er vanlig symtom for gravide...man får bbare håpe på det beste. Ser at det er mange som har hadd litt småblødninger og alt har gått bra også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...