Gå til innhold

Presentasjons runde?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det kan vi godt!! :)

Skal jeg begynne da? (skal se noen svarer i mellomtiden) :P

Jeg heter da Victoria og er fra Jæren... Jeg er 16 år (17 i desember) og har vert forlovet med verdens herligste gutt på 21, i godt over 1 år nå.. :)

(Merkelig hvordan alle kjærester er verdens beste, er det ikke? ;)) hehe

Men uansett, vi venter vårt første barn i midten av februar og gleder oss veldig til og bli foreldre... Har mistet to ganger før, så var litt nærvøs for og miste denne gangen også, men nå som vi har hørt hjertelyden ser det ut som om det skal gå bra denne gangen :)

Så det var litt om meg, versegod neste.. ;)

Hei. Jeg heter Christina og blir 17 på søndagen=) Jeg er da ikke gravid og ikke prøver, men som jeg har sagt tidligere så hadde jeg og kjæresten tenkt til å bli prøvere, men fant ut at vi venter et par år fordi jeg har kun ett år igjen på skolen, og da kan jeg like godt ta det først! Det er ikke så lenge å vente. Så da har jeg bare blitt her siden;)

Har vært sammen med kjæresten min i 2 1/2 år og vi har bodd sammen ett år=) Begynner på frisørlinja nå 21 august og det gleder jeg meg veldig til. Skal også bli tante i november!!

Hei! Jeg heter da Tonje, og blir 17 i morgen faktisk og jeg er 6+5 i dag :-)

Vært i lag med typen et år snart og har akkurat flyttet sammen nå. Veldig koselig :-) Vi gleder oss kjempe masse til å bli foreldre og den lille har meldt ankomst den 31. mars :-)

Jeg så den lille allerede da jeg var 6+1, men det var utvendig ultralyd bare for å se hvor langt jeg var på vei. Bitte liten knupp. Kan ikke helt forstå det, for det er ganske så unaturlig for meg enda. ;-)

Jeg skal gå skole det året her, og håper på at det går bra. Hardt blir det, men må man så må man. :-)

Håper på å engang få utdannet meg som jordmor, men vi får se hva tiden bringer :-)

......

neste! :-p

De fleste vet vel sånn noenlunde hvem jeg er, men for de som enten har sovet eller vært på ferie de siste tre månedene, her er jeg!

Jeanette er navnet, og alderen er 16. Jeg er like mange uker på vei som alderen, og skal begynne på skole (medier og kommunikasjon) om få dager. Om dagene er jeg bare med venner eller henger på bim (hahaha!). Nei, seriøst. Jeg gleder meg veldig til å bli mamma selvom h*n ikke var planlagt og jeg heller ikke hadde noe ønske om å bli gravid. Det er veldig mange mye og rare tanker som svirrer oppi mitt lille rotete hode om dagen, også er jeg mye trøtt.

"Når jeg blir stor" skal jeg bli sladrebladjournalist!

:)

Hei der

Her er meg;) Er ei jente på 19 år (87 modell),samboer`n er snart 23.vi bor endelig sammen i eget hjem,etter å ha leid i 4 år.altså så har vi rukket å vært sammen i 5 år.

Har akkurat kjøpt bøker for å starte hjemmestudiene.og jobber ved siden. Er ikke gravid og har ingen barn,men skal starte prøvingen en gang mellom nå og til neste høst.og krysser fingrene for at det klaffer raskt.

det var meg,vet ikke om det er så mye mer av interesse å fortelle om meg,men lurer dere på noe er det bare å spørre:o)

Annonse

Jaa..

jeg heter mira, jeg blir 19 i desember og bor i oslo med min samboer gjennom nesten 3 år.jeg er verken gravid ei heller prøver jeg veldig hardt.derimot hadde jeg en SA da jeg var 16 som jeg tok veldig tungt.

jeg klarer rett og slett ikke å holde meg unna BIM!!

Jeg er utdannet stylist, men skal omskolere meg nå.

Jeg har bodd noen år i stavanger, å jeg får stadig høre at venninner som enten har fått eller venter barn, og det er litt rart at venninene mine skal bli/er mammaer;)

Så her er jeg..

Next !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...