Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Er skikkelig forstoppet, i tillegg til overtid nå, så jeg har kjøpt meg lakserolje (riciniolje). Men hvor fort virker det hvis jeg tar 2 ss? Er det snakk om mange timer, eller et døgn eller????? Håper noen vet - veldig takknemlig for svar!
mamo82 *2 jenter* Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Ta 1ss til å begynne med, se det an i noen timer før du evt. tar en til. Hvis du er veldig forstoppet kan det kansje ta litt lengre tid, vil jeg tro.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 Da skal jeg prøve meg frem - takk for svar!
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 8. august 2006 #4 Skrevet 8. august 2006 Jeg fikk en flaske med lakserolje i dag, vet ikke helt om jeg skal prøve.. Hu jeg fikk den av tok to skjer, det gikk 3 timer før hu måtte på do..
Englefjas Skrevet 8. august 2006 #5 Skrevet 8. august 2006 Jeg tror det kan være risikabelt, altså. Kan få altfor rask fødsel.
Gjest Skrevet 8. august 2006 #6 Skrevet 8. august 2006 tok 3 spsk. for en uke siden. måtte på do 3-4 timer etter. vannet har gått idag, så det hjalp ikke mig
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 8. august 2006 #7 Skrevet 8. august 2006 Er du ikke klar for å føde så skjer det ikke noe viss du tar det, da må du bare på do.Men er du klar så får du rier osv.
Mamma til 2 godklomper Skrevet 8. august 2006 #8 Skrevet 8. august 2006 kva med sviske-juice? det hjelper noko enormt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå