Molait Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Sekk, bag, koffert? og str.? Litt usikker jeg. Hadde med morgenkåpe sist. Veldig greit om man måtte på do og sånn, men den tar jo så stor plass å pakke!! Gubben sa at det var best med sekk. Om han skulle hjelpe meg inn (støtte og sånn) og bære bag..nei var best med sekk på ryggen mente han...
Gjest Frantic Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Jeg har brukt en bag de to forrige gangene og har også pakket ned i en bag denne gangen. Hater å stå på hodet i en ryggsekk og lete etter ting, så jeg synes en bag er oversiktlig og grei - har ikke vært noe problem å bære med seg for min mann...... Men det er klart en liten trillekoffert hadde kanskje vært enda mer oversiktlig og lett transporterbar - så kanskje jeg skal skifte over til det........? Sikkert litt forskjell, men her i Stavanger får vi morgenkåper på sykehuset, så det slipper vi å pakke med :-)
mamma til en skatt Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 Jeg har pakket i en sånn Weekend koffert med trille på ( sånn at man kan dra den etter seg)
mamo82 *2 jenter* Skrevet 8. august 2006 #4 Skrevet 8. august 2006 Jeg pakket i en sekk til å begynne med, men etter å ha hatt den med på sykehuset på to falsk-alarmer, fant jeg ut at den egentlig ble for liten. Så nå har jeg funnet fram en passelig stor bag, så slipper jeg å prioritere hva jeg skal/ikke skal ha med.. det er bare å dytte nedi! Bagen er jo ikke noe verre å få med seg enn en sekk! Om så er, kan jo gubben gå ut i bilen å hente den etter å ha fått deg trygt opp på føden.. )
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 8. august 2006 #5 Skrevet 8. august 2006 Pakker i en ryggsekk :-) Bor så nært sykehuset at hvist jeg skulle mangle no etter fødsel, kan gubben hente det til meg :-)
Linn og Noah Alexander Skrevet 8. august 2006 #6 Skrevet 8. august 2006 Jeg har kjøpt meg en passe stor Duffel bag til å pakke i. Er stor og god, men ikke større enn at samboeren fint kan bære den i èn hånd og holde meg med den andre ) Morgenkåpe dropper jeg helt da det er så varmt om dagen allikevel. Har heller pakket ned en stor Big-T, og et par fine tunikaer som jeg kan tusle rundt i. Og noen store deilige joggebukser... Trenger jeg mere kan heller samboer komme med påfyll )
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 8. august 2006 #7 Skrevet 8. august 2006 Jeg har pakket i en liten koffert...Jeg har heller ikke med morgenkåpe.
Molait Skrevet 8. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 8. august 2006 Var der i februar sist. Fortsatt varmt der inne:) Morgenkåpa husker jeg var kjekk for var lett å få på seg og dekket det som trengtes når man skulle bevege seg. Både før og etter fødsel. Første dagen var jeg så øm at jeg ikke hadde klart å få på meg bukse. Lurer på slik trillesak. Veldig greit å finne frem ting da. Og tar ikke stor plass når den blir satt langs veggen. Ja og så var det å huske alt da.. Ikke så bekymret for det i grunn, bare vi husker kamera og mobil. Truse kan man alltids vente på mens gubben henter:)
meg & to små vampyrer Skrevet 8. august 2006 #9 Skrevet 8. august 2006 sekk. Men er fordi jeg ikke har bag eller liten trillekoffert. Gidder ikke kjøpe det bare for et par dager på sykehuset (er jo bare 2 dagers liggetid her i byen). Morgenkåpe hverken har jeg eller bruker jeg, så jeg får finne på noe annet:)
Aga:-) Skrevet 8. august 2006 #10 Skrevet 8. august 2006 Bruker en stor og romslig bag, kjekt å ha litt ekstra plass til alle gaver;-)
*Udon'tKnowMe* Skrevet 8. august 2006 #11 Skrevet 8. august 2006 har en adidas bag.. bodde lamme ei da jeg var innlagt på føden som hadde pakka i sekk,og hun sa det var det dummeste med hele pakkinga..( sekken altså.. ) Hun måtte jo ut med alt når hun skulle ha det i bunnen.. Så etter tips fra henne så har jeg pakket i bag=)
sajam Skrevet 8. august 2006 #12 Skrevet 8. august 2006 Første gangen pakket jeg i bag, andre i en liten trille koffert og det har jeg planer om å gjøre denne gangen og. Mye kjekkere med tanke på at ting ikke krøller seg så og at det er mye mer oversiktlig.
Happy Ignorant Skrevet 8. august 2006 #13 Skrevet 8. august 2006 Ja det blir trillekoffert denne gangen på meg også. Mye letter å finne ting. Hadde en altfor liten bag sist, ble bare rot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå