Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 8. august 2006 #1 Del Skrevet 8. august 2006 Med innkallelse til ordinær ultralyd!!! Ble så glad, det hele ble liksom litt mer virkelig da. Men, er lenge å vente da, fikk time 9 oktober og da er jeg 19+3. Men, jeg gleder meg masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 8. august 2006 #2 Del Skrevet 8. august 2006 Så koselig=) Selv om det er en stund til, så er det jo morro å ha en dato å se fram til..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~mommi~ Skrevet 9. august 2006 #3 Del Skrevet 9. august 2006 samme dato som meg, spennende, da er jeg 18,3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 9. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 9. august 2006 Kanskje vi sees da Hvis du og skal på Ullevål? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pilje Skrevet 9. august 2006 #5 Del Skrevet 9. august 2006 Åhh...må man vente sååå lenge??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå