Gå til innhold

Misa....

Victorials

Anbefalte innlegg

Heihei.. :)

Hvordan går det med deg? har ikke fått snakket med deg på en stund, men du er vel ganske godt på vei nå er du ikke det?? :)

7-8 uker?? :)

Har kvalmen meldt sin ankomst hos deg enda da, eller klarer du deg sånn halvegs fremdeles..? ;)

Jeg er foressten i min 14 uke nå, og synes denne uken er skikkelig skummel siden det var da jeg mistet første gangen, da jeg fikk rier.. Så gleder meg veldig til å bli ferdig med den på fredag.. Kanskje jeg da slapper litt mer av... *håper jeg* :)

Fortsetter under...

Hei hei :)

Jeg tenkte akkurat på det. Savner deg litt på msn. Hehe :-) Hvor er du? ;o)

Jeg er i min 7 uke (6+5) og jeg har sett den lille! Fantastisk! :-D

Fysj, ja. Den kvalmen.. Den har vært ille nå de siste dagene. Maten sitter i halsen hele tiden, men det går i grunn bra:-)

pøh da! Det går nok bra denne gangen skal du se :) Du har jo hørt hjertelyden :) Slapp av, så går det nok bra :)

Jeg er veldig redd for å miste.. Aner ikke hvorfor. Men har det i baktanken hele tiden. Men det går helt sikkert bra :)

Klem :)

Så bra da... :D Ja det er helt fantastisk å se den lille på UL (regner med det er der du har sett den) ;) Ubeskrivelig!!

Ja håper og tror det skal gå bra denne gangen.. :)

Men huff, nå følte jeg meg litt dum, sikkert jeg som har gjort deg nærvøs med alt det SA snakket mitt :S sorry....

Du skal se alt går kjempefint.. :)

Drit å være kvalm da... Har du kastet opp enda da? (sikkert litt usmakelig å spørre om det her men.. :P hehehe.... Svar viss du vil, ellers kan vi prate på msn.. har vert mye på jobb i det siste, så har blitt litt lite msn... men er litt hvertfall.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...