Gjest Skrevet 8. august 2006 #1 Del Skrevet 8. august 2006 etter 14pp satt spiren hos oss, jeg tok en test nå, og den ble knall posetiv:) brukte CB vanlig... skal ta CB digital i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 8. august 2006 #2 Del Skrevet 8. august 2006 Gratulerer=) Leste om den gode nyheten på Bli Gravid;o) Er litt innom å titter vettu.. hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en liten i magen Skrevet 8. august 2006 #3 Del Skrevet 8. august 2006 Gratulerer så mye, herlig følelse, ikke sant!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 8. august 2006 #4 Del Skrevet 8. august 2006 Gratulerer!! Lenge å vente, men godt det gikk i boks=) Lykke til videre=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosego&Lille'n Skrevet 8. august 2006 #5 Del Skrevet 8. august 2006 Gratulerer så masse:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. august 2006 #6 Del Skrevet 8. august 2006 tusen takk allesammen:) får bare håpe dette går bra nå da... har tatt en digital test nå også, og der stor det GRAVID:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chill+enda en til Skrevet 8. august 2006 #7 Del Skrevet 8. august 2006 Dette var kjempekjekt å høre, Helle23!!! Måtte spira di sitte vel og godt, og du få et flott svangerskap!!! Klem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkVissVass Skrevet 8. august 2006 #8 Del Skrevet 8. august 2006 Gratulerer så masse! *jo flere vi er sammen-tra-la-la-la* hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 8. august 2006 #9 Del Skrevet 8. august 2006 hei helle_23_m_spire=) gratulere så mye med den lille som vokser i magen! så moro når andre slitere også får det til!! håper alt går bra videre for dere!! masse masselykke til da!!:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*under-vidunder* Skrevet 8. august 2006 #10 Del Skrevet 8. august 2006 Åhhhh min gode , gode venn ))) Du aner ikke hvor glad jeg er på dine vegne. Tenker på deg hele tida. Husk at jeg er veldig glad i deg , og gleder meg masse til du skal bo litt nærmere oss. Dette kommer til å gå suuuper bra ! ENDELIG ! Er nesten helt lettet selv. Merkelig det der ) Måtte inn her å smug titte på innlegga dine ) ) Så du ikke var på msn - dere feirer vel !! Er såååååå glad på deres vegne. Velkommen i familien lille April baby. Vi venter på deg. Men først skal du vokse , bli stor og sterk inne i din trygge mammas mage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. august 2006 #11 Del Skrevet 8. august 2006 Tuusen takk:)) ja vi er veldig glade nå... nå har jeg tatt tre tester, og alle er like posetive!! MORO:) måtte ta en til i stad så samboeren fikk se det flotte ordet GRAVID komme frem...) så nå er det bare å vente og nyte de 8 månedene som er igjen.. hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Anna* Skrevet 8. august 2006 #12 Del Skrevet 8. august 2006 For en fantastisk følelse det må være etter så lang tid! Gratulerer så masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. august 2006 #13 Del Skrevet 9. august 2006 Grattulerer så mye :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå