Gå til innhold

Desember: NOEN SOM HAR FÅTT BARNEHAGEPLASS?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

nei d leste eg ikkje... men håpe virkelig d stemme. Har så lite lyst å levere snuppa t dagmamma, men ka kan eg gjør? vi har ikkje økonomi til at eg kan gå hjemme et år til hvertfall.

Kanskje vi må starte en liten privat barnehage istede der d bare e plass t 1åringer..hehe, e jo de som ikkje får plass i barnehage stakar.

Krysse fingre for at v får ved neste opptak hvertfall

har ikke søkt om det, skal jobbe kveld og lørdag slik at jeg kan være hjemme med lillegull... Heldig som har den muligheten :)

Men, dersom jeg hadde søkt han i bhg, så hadde jeg nok fått plass. I kommunen "min" er det full barnehagedekning, og i fjor lot de barn fra nabokommunene få bhg-plass.. Bor i Meland (utenfor Bergen), så da er det kanskje håp for dere fra Bergen også :) Dersom dere bor i Åsane f.eks, kan jo dere ringe på rådhuset og høre.

Vi har fått barnehageplass fra september. Gullet skal ikke begynne fullt før i november, men vi kan jo begynne med gradvis tilvenning siden hun er så liten... Har full barnehagedekning i min kommune (Tromsø). Synd på dere som ikke får plass...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...