Crazywoman Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 DET HAR IKKE VI..... BOR I BERGEN..... HVA MED DERE???
M&Ida Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Har ikke fått enda nei, men har søkt fra 1.januar og da får vi ikke beskjed før utpå høsten. Bor i Trondheim og her har de lovt oss full dekning innen utgangen av 2006!!!!! så det er håp:-)
Tuttalutta Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 Ja, på Os. Her er det lett å få plass. Samme med Sotra og andre steder rundt byen. Har du mulighet for å kjøre litt ekstra?
-Bobsi Skrevet 8. august 2006 #4 Skrevet 8. august 2006 Har søkt fra 1.jan. Fikk avslag i første runde. Tviler på at jeg får, er kun ca 50% dekning her...... Sukk!
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 8. august 2006 #5 Skrevet 8. august 2006 Har ikke fått enda vi heller, men det er full barnehagedekning her ute på Hurum så det ordner seg nok..
*jaja* Skrevet 9. august 2006 #6 Skrevet 9. august 2006 Gullet har fått barnehageplass. Egentlig fra denne måneden, men vi søkte permisjon fra plassen til februar. Så hun begynner i februar, 80%. Bor på Sunnmøre. Storesøster går der også.
Crazywoman Skrevet 10. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 10. august 2006 Ja, happy, ..leste du BT i dag..... var det full dekning her i løpet av 2008..... kanskje.... huff....
<3contentadesermama<3 Skrevet 10. august 2006 #9 Skrevet 10. august 2006 Fått vi=) Det er på sotra ja=)
Happy H Skrevet 12. august 2006 #10 Skrevet 12. august 2006 nei d leste eg ikkje... men håpe virkelig d stemme. Har så lite lyst å levere snuppa t dagmamma, men ka kan eg gjør? vi har ikkje økonomi til at eg kan gå hjemme et år til hvertfall. Kanskje vi må starte en liten privat barnehage istede der d bare e plass t 1åringer..hehe, e jo de som ikkje får plass i barnehage stakar. Krysse fingre for at v får ved neste opptak hvertfall
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 12. august 2006 #11 Skrevet 12. august 2006 har ikke søkt om det, skal jobbe kveld og lørdag slik at jeg kan være hjemme med lillegull... Heldig som har den muligheten Men, dersom jeg hadde søkt han i bhg, så hadde jeg nok fått plass. I kommunen "min" er det full barnehagedekning, og i fjor lot de barn fra nabokommunene få bhg-plass.. Bor i Meland (utenfor Bergen), så da er det kanskje håp for dere fra Bergen også Dersom dere bor i Åsane f.eks, kan jo dere ringe på rådhuset og høre.
Crazywoman Skrevet 13. august 2006 Forfatter #12 Skrevet 13. august 2006 Hadde det vært så vel........... bor litt for langt borte..............
LaVida:) Skrevet 13. august 2006 #13 Skrevet 13. august 2006 Vi har fått barnehageplass fra september. Gullet skal ikke begynne fullt før i november, men vi kan jo begynne med gradvis tilvenning siden hun er så liten... Har full barnehagedekning i min kommune (Tromsø). Synd på dere som ikke får plass...
Crazywoman Skrevet 13. august 2006 Forfatter #14 Skrevet 13. august 2006 å! Dere er så heldige! Jeg kan ikke jobbe før jeg får plass...............
Only Skrevet 13. august 2006 #15 Skrevet 13. august 2006 Vi har ikke, og bor i Røyken. Så det blir nok en dagmamma på denne gutten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå