Gå til innhold

Ny på Din Baby


Gulljentene

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg fødte en jente, lille Helena, på Ahus 19/07/06. Halvannen uke før termin. Har hatt en tøff start med alle puppeproblemer man kan ha(inkl brystbetennelse, over 40 i feber, allergi mot penicilin m.m.). Først nå det er litt kos, hittil har alt bare vært smerter og strev. Sikkert fordi svangerskapet mitt gikk så strålende...he he ;) Riktignok har samboeren min blitt babyekspert, siden han har tatt seg av to nærmest pleietrengende siden fødselen. Øver meg på å bli en god bleieskiftarbeider og klare å tolke babyens signaler - neimen ikke lett.

Hovedpersonen tar heldigvis alt med knusende ro, og ser ut til å ha det bra. Heldigvis ikke noe galt med henne!!!

Vel, det var det jeg orket av presentasjon i dag. Titter vel innom her igjen når/hvis jeg har tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest -lilly-

Hei :)

Hørtes ut som en tøff start ja.....håper ting er bedre nå slik at du kan kose deg med den lille.

Er enig med deg at det ikke er like enkelt å tolke babyens signaler. Men trøster meg med at det blir lettere med tiden.

Kos deg masse da :)

Håper å se deg her inne innimellom amming og babykos.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Bra du har en god samboer som kan hjelpe til då. Min samboer er kjempesnill også, men når det kjem til et visst punkt gir han opp og gir babyen til meg. Jenta mi har egentlig vært veldi snill, men har hatt et par skrike-kvelder og vi blei så frustrerte! Ka skal vi gjere for at ho skal slutte? Koffor skriker ho? Men no begynner eg å bli meir avslappa. Babyer skal jo skrike litt også. Det blir jo lettare å tolke signala dess større dei blir også.

Eg låg vel på A-hus rett etter deg då. Fekk ei jente der 25/07. Skulle egentlig til Ullevål, men det var fullt. Men når eg først kom på A-hus var eg kjempefornøgd med det! Eg syns det var eg kjempebra sjukehus, ivertfall føde- og barselavd.

Veit du koffor du fekk brystbetennelse? Var du kulden eller fraus du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...