Gå til innhold

Cafetur...nov/des_jan gjengen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Torsdag kl. 18 på vivaldi?

åpen for andre forslag hvis det ikke passer...

Fortsetter under...

Skrevet

Er i utgangspunktet greit for meg, skal sjekke først om jeg er "bortlova" eller ikke :)

Skrevet

Hørtes greit ut for meg:) Men muligheter å ta d rundt kl 16 el 17??

Skrevet

Ikkeno problem for min del. Er ferdig på jobb 1530, jobber i sentrum.

Skrevet

kan godt ta det kl. 16 ja.. er sykemeldt, så passer uansett når på dagen..

Skrevet

Skal se om jeg ikke får til å stikke innom en tur :)

Annonse

Skrevet

Da ender vi opp med imorra på Vivaldi kl 16 eller? Hvem bestiller/setter det opp?

Skrevet

vet ikke om vi trenger å bestille.. ser ut til at vi blir bare fire stk..

skal rusle i byen på dagtid i morra, så kan sikkert stikke innom å reservere bord. just in case...

Skrevet

hehe du har rett - trenger neppe å reservere noe :) Jeg kommer i hvert fall en tur kl fire, problemet er at jeg ikke husker noen av dere fra nickene.... hm.... får se om jeg ser noen gravide mager :)

Skrevet

Oi - plutselig et treff til - det passer jo bra siden jeg skal være alene hjemme i ti dager og kjeder vettet av meg ;-) Jeg kommer kl 16!

Skrevet

Litt spent jeg oxo.. har ikke vært på noen treff før, så vet ikke hvordan noen av dere ser ut..

Skrevet

sitt der sikkert når dokk kjæm æ.. har blomstrat skjørt og hvit topp...Fær te byen no æ.. snakkes da... :)

Skrevet

Oi, det treffet er jo i dag, jo. Jeg som trodde det var i går (kom fra ferie i går). Kanskje jeg også skal ta en tur? Må til byen uansett en tur i dag.

Annonse

Skrevet

Fikk dessverre ikke kommet jeg... Så teit når d var jeg som gav forslaget:P

Fikk besøk av svigerbror me dame å baby, men håper d ble bra møte likevel? Om noen har MSN så er jeg som oftes på: [email protected]. (obs Dette er ikke en mailadr:)

Skrevet

men du kommer på tirsdag ikke sant? Jeg har også msn, men blir dessverre ikke tilgjengelig før - akkurat tirsdag :) jeg har likevel en fiktiv epostadr jeg bruker her inne: [email protected]. Sånn i tilfelle :)

ps: Lurer på om du er hun fra Jadab-treffet der vi plutselig halvveis ute i treffet husket at vi kjente hverandre fra før, blant annet fra et visst bryllup ute ved kysten?

Skrevet

Kommer vel på tirsdag ja:) Jupp, e nok meg du snakker om ja;) Sønnen kommer hjem etter noen mnd på ferie så blir sikkert bare innom å hilse på da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...