Gå til innhold

"Hyggeligste" kommentar hittil...


Kanutten & småen + Lucia

Anbefalte innlegg

Traff en venninne av en venninne tidligere i dag og hun presterte å si

"har du mye vann i kroppen? Du ser så pløsete ut"

 

Jeg blir SÅÅÅÅÅÅ irritert.. Hvordan kan noen si noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, kommer innunder * Du ser sååå sliten ut!! *

 

Jo takk... Deilig å vite. Har ikke lyst til å gjemme deg under et bord og komme fram etter fødsel da,nei....

 

Folk burde hatt med seg en gaffertape i lommen...Og vips, før man skulle si noe dumt så smacker man på seg teip på kjeften... *drømmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk dette spørsmålet fra ei jeg aldri hadde møtt før, men som hørte hvor langt jeg var på vei ; " er du ikke litt stor? ". Da ble jeg paff, greit nok at det var på stranda og jeg hadde bikini, men du sier da ikke slik til en sårbar gravid.....! Dessuten er jeg akkurat passe!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj. Jeg jobbet som servitør, og serverte en fyr som mente jeg ikke kunne ha lenge igjen. "Joda, det er tre måneder igjen", sa jeg. "TRE MÅNEDER?!?!" utbrøt mannen og så ut som om dette var det verste han hadde hørt i hele sitt liv. Jævla gubbe. Skulle spyttet i kaffen hans. Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tydeligvis stor for alle(utenom svigermor) sier jeg er DIGER. Begynner å bli passelig lei av de kommentarene. Til og med nabodamen(som jeg ikke kjenner) spurte meg i går om jeg skulle ha to.. Tror jeg nesten må spørre jordmor på neste kontroll om jeg er så stor! Jeg har jo lenge igjen enda, men blir stadig spurt om fødselen er rett rundt hjørnet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må innrømme at med mine hormoner hadde hun fått ei flat hånd ganske kjapt på kinnet...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle sier jeg er veldig stor og tjukk og jeg VET jeg er på størrelse med Dumbo eller Keiko, men er det nødvendig å si det?? Det eneste som er veldig hyggelig er alle venninnene mine sier jeg er nydelig som gravid og at jeg ser veldig bra ut. Det trøster litt når jeg ikke får på meg skoene engang og gifteringen ikke har passet siden juni...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske noen ville si at jeg var stor jeg.. Jeg får bare høre at har du bare 2mnd igjen? du ser jo ut som du er 4mnd på vei! Det er ikke noe gøy det heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir alltid paff når noen tror at de kan regne seg fram til gravide damers termin bare ved å ta magen i øyesyn ("Nei, du må jo få babyen lenge før tiden siden du er så svær" osv). De aner jo ikke hva de snakker om....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde pyntet meg for å gå i bryllup sist helg. Syns jeg var ganske så fin til å ha tre uker igjen til termin. Rett før vi drar kommer min svigerinne som også skal dit. Jeg sier 'å, så fin du var. Den toppen passet jo kjempefint til!' Responsen er : 'Tusen takk! DU SER LITT OPPBLÅST UT!!' Skal man le eller grine :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Så stor nese du har fått!!!! Du venter sikkert en gutt!

* Hallo bollemor! (fra totalt ukjent!)

* Nå må vel du snart sprekke!

* Er du her ENNÅ ?? (bare 3mnd igjen da..)

* Så skeiv magen er, er du sikker på alt er i orden?

* Du får sitte i midten ellers velter vel båten!

* Fått litt vann i kroppen, ja! Sjekk de leggene da..ha ha ha ha..

* Du har jo like SLAPPE pupper som før jo?!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fremmed dame på apoteket lurte på hvor lenge det var til jeg skulle ha, det kunne ikke være lenge mente hun, for så stor var hun da hun var ved termin. Dette var i mai/juni og jeg hadde 3,5 mnd igjen til termin!!!!

Jeg blei ganske deppa, særlig siden jeg enedelig hadde fått litt mage og syns den var fin (og faktisk ikke har gått opp så veldig mye heller).

 

Hmpf! HUN skulle hatt seg en på tygga:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hi hi:) Men det beste var da sjefen til samboer sa "du blir jo bare tjukkere og tjukkere for hver gang jeg ser deg" og jeg svarte "ja, noen av oss har jo en unnskyldning". He he:)

 

Men han sa det spøkefullt og jeg spøkte tilbake, så ikke så ondt som det høres ut. Han er forresten trill rund. He he:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg sa jeg måtte jo se ut som en kantret båt når jeg svømmer på rygg. Synes den var litt morsom jeg! :)

 

Men ellers så er det utrolig hvor lite taktfull folk blir når man er gravid. Skjønner ikke at folk ikke tenker at man blir faktisk såret over kommentarer om vekt,størrelse og utseende generelt... Det er ikke så morsomt å være så mye større enn man normalt er, ha problemer med å gå osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bollemor var en ganske gøy ting å si om du kjenner vedkommede, men sykt frekt om du ikke gjør det!! Fy søren folk eier ikke skam i livet! Jeg ble nesten nektet mat på en kafe fordi servitøren mente jeg hadde fått nok mat!!! SLÅ DEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff en "onkel" og "tante" i går som jeg ikke har sett i løpet av graviditeten. Nå er jeg 32 uker og magen har blitt ganske stor. Det første tante ropte når hun så meg bortpa gården var om jeg hadde fått i meg noe jeg ikke hadde tålt:) Syntes det var litt morsomt, jeg. Klarer egentlig ikke å ta meg nær av kommentarene til folk, for jeg har aldri følt meg så bra og vært så fornøyd med kroppen min som jeg er nå som gravid. Føler meg fruktbar og flott:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jammen meg helt utrolig hvor frekk det går ann å bli også da! Hva med å tenke før man prater...?

Jeg er kjempe lei av å bli sammenliknet med alle andre gravide og hvor mye "mindre" alle har vært enn hva jeg er.... Og jeg er kjempe lei av å å få kommentaren; "sikker på at du ikke skal ha tvillinger da......"? Veldig morsomt å høre!

Men det verste er sjefen min.... Hver gang han ser meg, synger han av full hals; "nei, så tjukk du har blitt......".

 

Man føler seg jo ganske så tjukk og oppblåst fra før, hjelper ikke at alle ansre skal kommentere det hele tiden heller.

 

Hvis noen har noen gode kommentarer man kan slenge tilbake, tas det imot med takk, for jeg blir like paff og målløs hver gang....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søster og svoger presterte å ønske meg velkommen med "halla bolla". Lurt å si til lillesøsteren sin som har hatt spiseforstyrrelser i mange år. Jeg ble kjempelei meg:(

 

En mann jeg aldri har møtt før, ba meg om å passe vekta (vi stod begge og forsynte oss ved kakebord i en bursdag. Klarte ikke å spise mer i den bursdagen, og hadde gråten i halsen et par timer etterpå.

 

Jeg er av typen som blir fort stor, ser gravid ut i 1.trim osv, og fikk kommentarer ang dette, at ejg hadde misforstått, "du trenger jo ikke å ha mage enda da, fosteret er jo kanskje 3cm langt".

 

Noen sa "har du fått i deg noe du ikke tålte?" men den synes jeg bare er morsom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til meg var det en som sa: "Jeg ser du holder på å bli stor???" Jeg var i skikkelig tergehumør, og svarte bare: "synes du det????" med overrasket blikk. Han ble DRITFLAU og trodde at jeg bare hadde lagt på meg! Tihi... Etter et par minutter med intense bortforklaringer, sa jeg at jeg var gravid, og han ble rimelig letta! Tror ikke han sier DET til noen på en stund! Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen naboer skal hele tiden påpeke at det ser ut som jeg venter tvillinger - jeg har 10 dager til termin, og jeg tror jeg hadde visst det nå hvis det hadde vært fakta. Når jeg hadde 1 mnd igjen sa de at de trodde jeg skulle føde i morgen. De samme naboene sa også til en mann i nabolaget som har litt pondus, at de ikke visste hvem av oss som kom til å føde først. De sa det mens han gikk forbi, og siden han ikke svarte så tror jeg han følte seg litt brydd/støtt. Uff, grusomme nabokjerringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...