Gå til innhold

Hei på dere! Da er jeg tilbake igjen etter 3 ukers ferie:)

Anbefalte innlegg

Hadde jo prøveperiode midt i ferien med sambos familie vegg i vegg i et meget lytt hus..... det var jo interessant:)

Så i ferien har vi hatt masse sex, men ikke telt dager osv. Vi har rett og slett koblet ut litt prøving på ordentlig i ferien. Har jo hatt pausemnd på pergo denne mnd, så hvem vet? Kanskje vi lykkes denne gangen....?

Tror egentlig ikke det, for jeg har masse mensmurringer og får vel den om 2-3 dager tenker jeg. Håper jo så klart ikke at den gjør det, men siden sambo hadde mye feber rett før ferien, er det sikkert ikke så store sjangser. Så denne gangen skal jeg ikke bli like lei meg dersom tanta ikke kommer..... Skal i alle fall prøve på det da:)

Har savnet dere i ferien, men må nok innrømme at det var litt godt å ikke bimme noen uker også. Man tenker ikke like mye på babylaginga da altså:)

Klem fra meg!

Fortsetter under...

søren heller.... jeg er litt usikker altså..... vet jo at jeg ikke skal tenke så mye på dette, men hvis jeg hadde EL så var det i tilfelle forrige helg. Og i går så hadde jeg masse stikkinger i nedenfor navlen (sikkert i livmoren) og det pågikk i litt sånn rie-aktig form hvis dere skjønner.

Slik holdt det på hele dagen.

Kan dette være festesmerter, eller er det bare hjernen min som spiller meg et lite puss? Dere har lov å være negative i svarene altså, for da får jeg ikke så store forhåpninger.....

I tillegg har jeg vært trøtt konstant i 3 dager... men det kan like gjerne skyldes bryllup på lørdag som jeg var forlover i (dvs lange dager i forkant av dagen med styring og ordning)

I dag har jeg ingen stikninger nedesrt i magen.

Jeg har hatt hodepine siden torsdag og har hatt ganske mye utflod som er blank/loitionfarget og ganske strekkbart (sorry detaljene)

Puppenen har tidligere vært ømme fra EL til mesnt, men nå ble de ømme først i går egentlig..... og så har jeg fått melk i de igjen. Dette har jeg hatt en god stund, uten at det er noe som feiler meg, men det ga seg da jeg begynte på pergo for 2 mnd siden. Nå er melka tilbake....

Hva tror dere jenter? Synes dere jeg bør klare å holde meg med å teste til tirsdag om en uke (er da på dag 35). Er i dag på dag 28 og sist syklus ar på 31 dager....

Håper noen har noen innspill til meg:)

Hmm...det strekkbare slimet var sikkert el slim, for det kommer i mange farger selv om det mest er blankt...men el slim kan man få etter el også las jeg på fertilityfriend. kjennetegnet er at det er strekkbart...men ellers har du jo gode symptomer :-) hodepine er jo en klassiker :-) og trøtt likeså :-)

Håper du har fått klaff da! Når skal du teste???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...