Gå til innhold

Til alle i ikm uke 32

Anbefalte innlegg

Når har dere tenkt å teste dere??? Ser det er fortsatt en del som venter.. To det har klaffet for så langt.. Gratulerer så mye til dem!!!!

Lyst å teste selv snart... Vurderer torsdag, fri da, men så er det det at er tanta på vei så kommer hun jo samme hva jeg sier... Og da har jeg spart meg for en test...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5852979-til-alle-i-ikm-uke-32/
Del på andre sider

Fortsetter under...

IKM på søndag her

jeg skal kjøpe vin og så skal jeg teste på lørdag...og så drikke meg full om den er negativ, noe jeg er ganske sikker på..:(

symptomer har jeg gitt opp, for det kan jo være alt mulig annet enn en graviditet..

skikkelig positiv idag jeg gitt..;)

lykke til ya'll!!!!!!

Jeg hadde symptomer for 1 172 uke siden, eller var det en uke?? Da hadde jeg mensmurringer. Ellers har jeg ikke hatt mye. Selvfølgelig kan jeg nevne hodepine, trøtt og mer utflod de siste dagene. Men de kan jo allikevel vippe begge veier.

Tror tanta er på vei, men har et lite håp helt til hun kommer.

Ikm idag (28 dager) eller imorgen (29). Det er derfor testen brenner torsdag, men jeg får se. Mye kan skje innen den tid...

Annonse

Har IKM på søndag. Har skikkelig menssmerter i dag. Har tenkt til å teste på fredag. Skal på Øya-festivalen på kvelden, og kan gjerne tenke meg en øl eller flere. Tror nok ikke det kommer til å bli mange, i tilfelle jeg skulle være gravid........ Vil nok ikke føle meg 100% trygg på en test to dager før ikm.

Jeg har også ikm på søndag, og kommer ikke tr den dagen, så tester jeg mandag morgen før jeg drar på jobb! Har egentlig alltid hatt veldig regelmesig syklus, både med og uten p-piller, så mandag morgen kommer jeg til å være dødsspent. Håper så veldig denne pp'en! Hadde håpet å bli gravid før jeg jeg ble 31, og det ble jeg i går... Jeg er klar for å bli mor NÅ! :)

Jeg har ikm i morgen!men føler ikke tegn til noen tr som jeg pleier å ha!

Men jeg har mens smerter og litt vondt i halebanet og korsryggen,kan det være tegn også?

PLUSS veldig kvalm ofte,spiser mere,t.o.m brød til frokost,noe er mange år siden jeg gjorde!:o)

så dette er spennende!

jeg kommer ikke til å teste før evt til uka hvis ikke tr dukker opp :o)

Krysser fingre for dere andre som også venter!:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...