strekkmerketrollet Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 nyskjerrig jeg:) har sååååå lysst på ny vogn.... igjen... :b
barbamamsen Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 har eller har hatt? nå har vi tre; i quinny formula som vi bruker mest, ei paraplytrille som er totalt upraktisk, men veldig kjekk når vi er på kjøpesenter ol og mannen min har handlevogn ved siden av liksom ei simo fra sikkert 1814...he he he he; brukes på hytta den. mulig vi skal bruke den som sovevogn i bhg i vinter men de har ingen ordning med å sette igjen vognene over natta der enda så vi triller fram og tilbake som regel. har hatt; simo kombi 2000 model quinny fashion 2001 model simo joggevogn teutonia y2k system quinny freestyle Jeg har lyst på ei vogn til jeg også, Quinny Zapp;o)
<3 + <3 + <3 Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 Har: - 1stk TEUTONIA SPIRIT S3 06mod (m. duobag ++ Skal brukes til baby`n som kommer i nov/des) - 1stk SIMO CHAMPION 05mod (sovevogn i bhg, samt turvogn) - 1stk CARENA BUGGY LUX 05mod (til små shoppingturer) - 1stk GAMMEL SIMO tvillingtrille (har passet ett dagbarn i år) - 1stk TOP DESIGN kombivogn 04mod (skal selges, men ett hjul er punktert....må fikses først) Har hatt: - 1stk TOP DESIGN 04mod - 2stk TEUTONIA y2k system 04mod - 2stk BRIO KOMBI SPORTLINE 05mod - 2stk QUINNY FREESTYLE 3XL 04 og 05mod - 1stk QUINNY FREESTYLE 4XL - 1stk QUINNY FREESTYLE 3XL COMFORT 05mod - 2stk CARENA EASY 06mod - 1stk CARENA EASY 05mod - 2stk CARENA SPRINT 05mod - 1stk SIMO KMOBI 03mod - 1stk SIMO DUO 06mod - 1stk EMMALJUNGA DUO EDGE 04mod - 2stk ONE TREE HILL URBAN JUNGLE 06mod - 2stk BUGABOO CAMELEON 06mod - 1stk QUINNY SPEEDY 06mod, BLUE LAGOON Vi har èn jente på 1 år og 7mnd! MEN; jeg vil bemerke at vi har kjøpt og solgt en del med hensikt - synes det er moro å prøve nye vogner, i tillegg har vi kjøpt de fleste til meget gode priser, så tro det eller ei; vi har kun tapt penger på èn eneste vogn! Noen har vi også importert, og tjent noen slanter;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå