Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal til London i August, og tenkte å kjøpe noen klær til meg selv der. er det noen som har tips om butikker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, kom akkurat hjem fra London :) Og jeg kan love deg : butikker finner du nok av uten tips. God tuuuur.

Skrevet

Det er virkelig mange butikker - jeg kan anbefale Mamas & Papas (f.eks på Oxford Circus). Har sett flere skryte av Dorothy Perkins, M&S og andre - det er jo mye smak og behag.

Skrevet

Er det mammaklær eller vanlige klær eller babyting du er ute etter? Jeg skal også til London, siste helga i august (GLEDERMEGGLEDERMEGGLEDERMEG) og har liste over stedene jeg skal innom som bl.a. omfatter TopShop (bra mammaavd. i butikken på Oxford St), Dorothy Perkins, Push Maternity og et par andre. Next har bare maternity-klær på nettbutikk, desverre, for de har mye fint! Og sender ikke til Norge, svina... Dessuten skal jeg kjøpe undertøy, utvalget i rare størrelser er mye bedre der. Kos deg, kanskje vi sees!

Skrevet

det skal være ei handlegate ca 30-60 min unna LONDON HVOR DE HAR DE SAMME KLÆRNE TINGENE OSV TIL 50 % AV SELVE LONDON. husker ikke hva den heter men sikkert noen her inne som vet

Skrevet

jeg drar til London 25.- 29 august. Det blir vel samme helg det :)

Skrevet

Skal du handle inn til babyen må du bare innom mothercare, der har de masse til mor også. Kjøpte brystpumpe Avent der da jeg fikk nr 1, mye billigere enn i norge, kjøpte også masse basic klær som pysjer fra 0mnd og opp til 2 år, de er kjempegode. Zara og Gap har også masse nydelig til baby. Noe mammaklær også. Ta en titt på hjemmsidene deres. Mange merkeklær finner du også om lommeboka strekker til som burberry, dior osv. På de mange markedene er det også masse kult å finne, liker best covent garden. 45 min med tog så finner du kjøpesenteret bluewater, kjempe stort og de har absolutt alt, til og med stokke og emmaljunga. Jeg skal også til london nå, reiser 31 aug, blir nok en del shopping denne gangen også. Skal lure meg til noe lyseblått, har så mye rosa fra før. Vi ønsker ikke vite hvem som bor i magen. God tur.

Skrevet

Det er samme turen, ja, får kikke etter gravide nordmenn:) Håper bare de letter litt på terroradvarsler og bagasjerestriksjoner innen den tid:)

Skrevet

tusen takk for tips alle sammen :) gleder meg masse til turen! god tur til alle dere andre som også skal på tur :)

Skrevet

NEXT, Dorothy Perkins og Top Shop pleier jeg å handle klær til meg selv i. Til babyen ville jeg tittet i NEXT, mothercare og Gap.

God Tur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...