Gjest Skrevet 8. august 2006 #1 Del Skrevet 8. august 2006 Hei! Nå trenger jeg at du krysser fingrene ekstra hardt her, skulle hatt tr søndag, men har fremdeles ikke dukket opp.. Har faktisk mindre symptomer nå enn de andre pp'ne, så lurer litt.. eneste er at jeg har vært småkvalm nå og da siden forrige fredag. Hatt litt vondt i lysken de siste dagene, men ingen ting skjer. Går egentlig bare å venter på at den hersens tanta skal dukke opp. Ikke er jeg noe særlig oppblåst i magen, ikke har jeg de vanlige menssmertene, og ikke murringer i korsryggen. Verst av alt: ikke tør jeg teste! Hvordan går det med deg da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjerdemann på vei Skrevet 8. august 2006 #2 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg synes nå dette hørtes positivt ut jeg! Jeg krysser fingrene alt jeg kan. Men kan du ikke teste i morgen tidlig? Jeg er så speeent! Jeg skrev et innlegg til deg på bli gravid, for jeg sjekket ikke her før jeg skrev inn... Jeg har vært avsted de siste to dagene,så har ikke vært her inne på en stund. I dag var jeg faktisk skikkelig uggen! Jeg var hos dyrlegen,og ble skikkelig dårlig, så måtte bare sette meg ned på asfalten utenfor, men regner med det var fordi jeg hadde spist for lite. Det var litt hektisk i dag, så det forsvant litt ut av timeplanen. Nå venter jeg på at mannen skal lage middag til meg, så her er det bare luksus... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. august 2006 #3 Del Skrevet 8. august 2006 Neiiiiiiiii alt jeg skrev ble slettet!! Kløna meg altså.. Jaja, på'n igjen. Tør ikke håpe på noe ennå, har jo hatt en 32 dagers syklus for en stund siden, men den gangen hadde jeg alle disse tusen symptomene som jeg ikke har nå. Kun kvalmen som plutselig dukker opp, samt disse murringene i lysken de siste dagene. På ikm dagen søndag, tror jeg at jeg var på do tusen ganger, kjentes ut som om hun var på vei hele tiden. Hadde noen rare stikk i magen forrige torsdag som jeg ikke aner hva var. Tør ikke teste ennå, livredd for hva det blir.. Hadde vært så godt å få det krysset nå, rett før jeg skulle hatt termin.. Har heller ingen test liggende (kun en som er utgått på dato).... Skal teste om et par dager om ikke tr dukker opp, men lar det gå 32dager først.. just in case. Oi, har kvalmen meldt seg hos deg? Uff da, men kan jo være som du sa, at du ikke hadde spist nok. Håper du føler deg bedre nå Sånn ellers da, har magen begynt å bli fremtredende på deg? Høres ut som luksus ja, middag på bordet er ikke verst:) Mannen her har nettopp dratt ut igjen, men håper han er tilbake til uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. august 2006 #4 Del Skrevet 9. august 2006 Ingen tr har dukket opp ennå...kommer vel i løpet av dagen. Er på dag 3 over ikm. Hjelp, går på helsa løs dette her når jeg ikke tør teste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjerdemann på vei Skrevet 9. august 2006 #5 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg synes nå fremdeles det høres positivt ut! Jeg syns du bør teste snart jeg. Jeg er så nysgjerrig! Det var nok ikke kvalme, men regnet egentlig ikke med det, siden jeg var mer uggen og dårlig, ikke direkte kvalm. Det var nok bare at jeg hadde fått i meg for lite mat, for i dag er jeg i alle fall helt fin igjen. Magen begynner å bli godt synlig ja... Mamma er overbevist om at jeg venter tvillinger, siden magen er blitt så stor. (Er tvilling selv) Men tror ikke det selv da... I dag er jeg forresten 12 uker, så nå kan jeg egentlig hoppe over på 2. tri, men jeg venter et par dager med å hoppe over, så kan du rekke å få positiv test først;) Om to uker skal jeg til første kontroll, så da håper jeg jeg får høre hjertelyd. Og det bør absolutt være mulig, forrige gang hørte jeg hjertelyd i uke 13+3, og da kom jo ikke magen før i uke 20. Men det er jo ikke sååå skummelt å teste? Kan du ikke bruke den som er gått ut på dato? Du vil vel bare risikere at det blir ugyldig test, den vil vel ikke vise galt svar? Annet enn kanskje negativt når den skal være positiv? Hvis ikke må du beinfly ned på apoteket å kjøpe en test! Selv om du skulle hatt 32 dager syklus denne gangen, kan den jo veldig gjerne være positiv i dag! Jeg er så SPEEEEEENNNNNTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. august 2006 #6 Del Skrevet 9. august 2006 Bare kjapt innom, må til dyrlegen med hunden her. Syns det er skummelt å teste jeg...har tenkt på den som har gått ut på dato, tror som du at den ant kun ville vist feil negativt svar...får se. Var og trente i sted, hadde disse murringene og satte inn en ob for sikkerhetsskyld, men like tom etter en time spinning.. og nå er jeg småkvalm. Skal tenke på det å teste på veien til dyrlegen. Hadde egentlig tenkt å vente til fredag..hmmmm Hvorfor kjenner jeg ingen som er synske??!!!! Oiii gratulerer med 12 uker!!! Håper jeg kommer inn på 1.trim nå da.. Må fyke nå, svinger innom her senere i dag. Klem:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. august 2006 #7 Del Skrevet 9. august 2006 Fremdeles ingen tr her.. Har trodd hun skulle dukke opp i hele dag pga disse murringene, men nei da..Nå håper jeg virkelig at hun holder seg laaaaangt unna! Tvillinger? Ja det hadde jo vært spennende da:) Du er nødt til å si i fra så fort du har vært på ul, spent jeg også! Godt det ikke var kvalme, ikke noe godt å gå med:( Er det ikk litt stas at magen syns da? Jeg har alltid syntes at gravide jenter er flotte, men er ikke like sikker på om jeg vil mene det samme når min mage strutter, og kiloene kommer snikende ( håper det snart blir reelt...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjerdemann på vei Skrevet 10. august 2006 #8 Del Skrevet 10. august 2006 Har du testet nå? Jeg er så speeeent. Jeg synes absolutt du bør teste i dag... Apropo tvillinger,så tror ikke jeg det er det da. Og skulle jeg fått tvillinger, hadde det stregnt tatt vært mer "praktisk" om det ble neste gang, og ikke denne.. Men hadde det vært det, hadde de vært utrolig velkommen begge to. Jo, jeg liker når magen blir synlig, jeg elsker å gå gravid. Men foreløpig kan det like gjerne se ut som om jeg bare har lagt på meg et par kilo på magen, og det ser jo ikke like "fint" ut. Musklene i magen er jo litt dvaske siden forrige gang, så merker magen ble mye slappere når hormonene begynte å virke. Før jeg ble gravid forrige gang, hadde jeg helt glatt mage, og mye magemuskler, så da gikk det lang tid før jeg begynte å få mage. Jeg var over 20 uker før det var synlig... Men jeg gleder meg til magen blir så tydelig at alle skjønner det er fordi jeg er gravid. Men jeg ble heller ikke plaget forrige gang med at magen kjentes stor eller i veien eller noe, jo større magen ble, jo bedre ble jeg egentlig i form. Så håper det blir slik denne gangen også. Jeg tror ikke du kommer til å bry deg om kiloene som kommer når det er din tur. (Forhåpentligvis allerede, da) Eller, jeg vil tro jeg ikke hadde likt det om jeg fikk masse vann i kroppen, eller la på meg "overalt", hvis det var veldig mye. Jeg var heldig og la på meg kun på magen, så når ammekiloene hadde forsvunnet, gikk jeg faktisk ned nesten to buksestr.... Så jeg håper det blir slik denne gangen også! Du må ha lykke til med testingen, jeg synes du skal teste i dag! Er det ikke nesten bedre å vite det? Jeg tror den blir positiv, jeg! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. august 2006 #9 Del Skrevet 10. august 2006 Vet du, nå tror jeg nesten snart selv at den kan bli positiv.. fremdeles ingen tr i sikte, og jeg er kvalm. Testet noe her i morres.. dro på en aerobic time med ob just incase fordi jeg nå har hatt menssmerter siden søndag og er på dag 32. Kjente meg småkvalm under hele timen, men lot det stå til (mens pleier å komme når jeg hopper og spretter og er rundt ikm tid, men nei ingen ting! Det rare er at jeg ikke er noe særlig oppblåst i magen slik jeg pleier å være før mens heller.. er som deg helt flat i magen med mye magemuskler, men hadde tr vært på vei, ville den vært oppblåst nå ville jeg tro iom at jeg pleier å bli det. Trener ganske mye, så når jeg evt blir gravid, håper jeg å kunne fortsette med det, og at kiloene ikke raser på. Tror jeg tester i morgen eller lørdag, om tr ikke dukker opp til da.. blir skrullete av at jeg ikke tør teste, har vei et så stort ønske at jeg er livredd det skal slå feil ut...Aldri hatt lenger sykluss enn 32 dager(kun en gang), så dette er litt spennende nå. Tror jeg dør av meg selv snart, Hvorfor kan jeg ikke bare teste da!!!!??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjerdemann på vei Skrevet 10. august 2006 #10 Del Skrevet 10. august 2006 ÅH... ARGH... Nå ble jeg så skuffet! Sitter her og skal til å gå, så ser jeg det har kommet et innlegg fra deg, og tenker; "Nå har hun endelig testet, endelig skal jeg få gratuelere", og så har du enda ikke testet!!!!!! Det er jo ikke så skummelt! Jeg blir jo helt helseskadet av spenning selv også! Kan du love meg å teste i mogen da? Bruker du CB, må den jo slå ut! Jeg er helt sikker på at det må ha klaffet. Hadde jeg bodd nær deg, skulle jeg kommet og banket på døren og tvinget deg til å teste! Må jeg altså gå helt til i morgen eller lørdag før jeg får stillet nysgjerrigheten og spentheten min? Du er jammen ikke mye snill! Men nå våknet Adrian,så nå må jeg i alle fall gå... Vel, du skal i alle fall ikke ha på deg at du er testenarkoman;) Jeg fortsetter å krysse fingrene for deg, så skal jeg krysse de litt ekstra for at du skal tørre å teste i morgen! Snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. august 2006 #11 Del Skrevet 10. august 2006 Hehehe..sorry:) Ja jeg lover å teste senest lørdag, kan nok hende det blir i morgen, må bare få rotet meg til å kjøpe en test, gjør jeg det så kommer vel tr tenker jeg.. Ja du skulle nok bodd i nærheten du, så kunne du banket litt vett inn i hode på meg. Du får ha en flott dag, logger meg på i kveld igjen, ser nemlig ut til at sola er på vei frem fra skyene. Snakkes ja:) Klem fra pysa:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjerdemann på vei Skrevet 11. august 2006 #12 Del Skrevet 11. august 2006 Har du testet? Har du testet? Har du testet? Har du testet? Har du testet? Har du testet? Har du testet? Har du testet? Har du testet? Har du testet? Har du testet? Har du testet? Har du testet? Har du testet? Har du testet? Har du testet? Har du testet? Har du testet? Nå står brødene i ovnen, og Adrian sover, så nå tenkte jeg jeg skulle slappe av her litt. Men burde egentlig vaske huset, men det kan vente litt... For akkurat nå vil jeg ha en testerapport fra deg! Jeg håper du turte å teste i dag, for nå klarer jeg snart ikke vente. (Men det er vel enda verre for deg, bortsett fra at du sitter med makta..) Jeg er sikker på at du er gravid, hadde ikke en fredag vært en super dag å fått positiv test på!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. august 2006 #13 Del Skrevet 11. august 2006 Apoteket var stengt i går, HELT SANT!!!!!!! Så nå har jeg sagt til meg selv at i morgen tidlig, SKAL det testes. Ska kjøpe test nå etterpå. Fremdeles ingen tr her, så øyner et håp, men blir helt frustrert av meg selv som er så redd for å teste..skjønner det bare ikke. I morgen er jeg jo nesten 1uke over tiden, så noe rart er det jo... Herregud, dør om den er negativ. Skulle gjerne hatt deg som nabo slik at du kunne vært med å testa. Blir nervøs bare jeg tenker på det. Tror du virkelig det er en liten der inne? Har liksom ingen følelse om noe som helst egentlig. Har jo aldri hatt mindre symptomer (bortsett fra denne småkvalmen og stikkingen) Er jo ikke oppblåst eller noe sånt heller.. Jaja. Hvordan går det med deg da? Skulle vasket her jeg også, men drøyer det liiiitt. Tar det senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjerdemann på vei Skrevet 11. august 2006 #14 Del Skrevet 11. august 2006 Nå er jeg ferdig med vasken, og Adrian er i våkninga, så når bare de siste brødene er ferdig stekt (Om 10 min) løper vi ut i sola! Godt og varmt her, måtte jammen finne fram kortbuksa igjen... Så urteit at apoteket var stengt. Da stryker jeg Apoteket som samarbeidspartner, da. Gleder meg til å høre resultatet i morgen da, for jeg tror du er gravid. Jeg er dessverre ikke synsk, men har en sterk følelse av at du er det. Jeg er nemlig veldig optimistisk akkurat nå, og om du ikke er det skjønner jeg ikke hva det er. Dessuten drømte jeg for to netter siden at du var gravid. Og jeg har vært sanndrømt innimellom før, så regner med jeg var det denne gangen også.. Så derfor holder jeg meg fremdeles inne på 1 tri, og har ikke "offisielt" hoppet over til 2. tri, for vi SKAL være inne på 1. tri sammen, om bare en dag eller to... Men du kan jo teste i ettermiddag/kveld også? Bare løp ned og kjøp en test, så sparer du deg i 5 timer, da blir det tilsvarende som morgenurin. Det syns jeg du skulle gjøre! Da slipper du å ligge i kveld og tenke på testen du skal ta i morgen tidlig! Men nå må jeg nesten gå,Hvis ikke kryper Adrian ut av vogna på egenhånd. Jeg kommer innom innimellom, og ser om du har bestemt deg! sender over noen anti-pyse-vibber, slik at du kan tørre å teste i dag! Fremdeles lykke til, fingrene er fremdeles krysset, selv om jeg ikke tror du trenger det lenger...=) *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. august 2006 #15 Del Skrevet 11. august 2006 Tusen takk skal du ha, du er en engel:)Og all ære til deg som har en så optimistisk følelse, skulle ønske det var meg. Er enig, er den negativ, skjønner jeg ikke hva det kan være, da må jeg i så fall være syk og derfor ingen mens. Tror ikke jeg klarer å a være å gå på do på 5 timer, det hørtes lenge ut! Hehehe skulle ønske du var synsk ja, men en sanndrømt person kan være like så bra:) Jeg krysser fingrene jeg også, og håper på en dag sammen med deg inne på 1.trim. Skal se hva jeg gjør i dag, men uansett, jeg LOVER Å TESTE I MORGEN (om ingen tr i dag da) Syns det er så koselig at du venter på meg:) Så flink du er som har vasket alt! Må sette i gang jeg også. Her er det overskyet, så ingen sol å gå ut til..Hører av meg etter hvert. Klem tilbake:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjerdemann på vei Skrevet 11. august 2006 #16 Del Skrevet 11. august 2006 Nå ligger Adrian og sover igjen. Nå det siste halve året har han vært så vannvittig lett å legge, (Rotet mye med leggingen når han var 6-8 mnd) Nå bare kjører vi gjennom en 2 min. leggerutine, og går ut, og så kommer det ikke et pip fra han før til morgenen igjen. Og så lenge andre vet hvordan rutinen er, legger han seg like fint når andre legger han, så det er deilig. Er nesten litt glad han rotet så vannvittig med leggingen en stund, for hadde han alltid lagt seg så fint, hadde vi nok ikke satt like mye pris på at det går så greit nå. Bortsett fra de 2-3 mnd han rotet, har han alltid sovet godt, sov natta gjennom fra dag to. Lengste han har sovet i et strekk er nesten 14,5 timer! Men han har en tendens til å våkne i 6-6.30 tida, hadde likt om han sov en time lenger på morgenen, men kan ikke få alt, heller. Har du fått kjøpt testen da? Apoteket var ikke stengt i dag også, håper jeg... Jeg gleder meg til du får en positiv test i morgen tidlig. Du MÅ jo være gravid, men kjenner til det, det er lettere å være optimistisk på andres vegne, enn sin egen. Men jeg er sikker, da. Jeg er så sikker at jeg er sikker nok for oss begge. Jeg sjekker resultatet så tidlig jeg har sjans i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. august 2006 #17 Del Skrevet 11. august 2006 Testen er kjøpt!!! Prøvde å spare opp, men det funket dårlig, måtte tisse etter to timer..Nå ligger testen der og lyser mot meg..hjeeeeeeeelp!! Heldig du er som har en så snill gutt!! Og takk for at du støtter meg her:) Tr har ikke dukket opp nå heller, snart 6 dager over ikm.. hmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjerdemann på vei Skrevet 11. august 2006 #18 Del Skrevet 11. august 2006 Ta testen, og en engangskopp og sett i skapet på badet. I kveld når du legger deg, setter du den på dolokket. Da slipper du at testen lyser mot deg nå, og risikerer ikke å glemme å teste i morgenørska... Er det i morgen du er 6 dager over ikm? Det er jo det som er fordelen med å vente lenge med å teste, når du da får positivt, er du allerede nesten ferdig med uke 4... =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. august 2006 #19 Del Skrevet 11. august 2006 Ja er 6 dager over i morgen. Dea jeg testet i vinter tisset jeg på den pinnen, men var så nervøs at jeg holdt på å miste den i do! Da var jeg til og med 2 uker over tiden.. hjelpe meg. Men hvor mye må det være i koppen da? Så mye at det dekker hele den "filt" delen? Skal den stå der i 5 sek? Tisser jeg på den, ender jeg vel med å gjøre det helt feil pga nervene. Kjenner pulsen stiger ti hakk bare jeg skriver om det! Ja lønner seg sånn sett å vente med testingen. Vet jo at tr kan la vente på seg når man er ung og håper det ikke er noe der, men i motsatt tilfelle, når man ønsker, blir den så forsinket da da? Kommer vel heller før tiden kanskje. Gud, blir sprø her jeg sitter alene. Har liksom ikke noe følelse på hverken det ene eller det andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyty Skrevet 11. august 2006 #20 Del Skrevet 11. august 2006 du...no har eg og levt meg skikkeleg inn i denne fylgjetongen. Korleis går det???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. august 2006 #21 Del Skrevet 11. august 2006 Hei:) Joda, her sitter jeg og er i morgen 6 dager over ikm/skulle hatt mensen søndag. Problemet som du sikkert har skjønt er at jeg har testeskrekk, men har nå kjøpt test som jeg lover å ta i morgen... Har som du da sikkert har lest vært småkvalm i 2 uker nesten, og har nå og da mensliknende vondt(hatt siden søndag) Ellers har jeg vel ikke noen symptomer, har faktisk hatt en haug fler de forestående månedene.. At jeg kan være så pysete å ikke teste......!Tror liksom at tr kommer hele tiden, men neida, ingen ting. Har du litt mot til overs er det bare å lange det over:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyty Skrevet 11. august 2006 #22 Del Skrevet 11. august 2006 ofte verre å grue seg for noko enn å faktisk gjennomføre det. *sender realt teste-mot* Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 11. august 2006 #23 Del Skrevet 11. august 2006 her kommer litt teste-mot fra meg i allefall!! er selv av di med testedilla så!! masse lyke til imorgen. håper på positiv test da!! lykke lykke lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. august 2006 #24 Del Skrevet 11. august 2006 Takk skal dere ha jenter:) Tar i mot med åpne armer! Var selv en av dere, men mistet i ma i februar i 12 uke, derfor litt ekstra spent nå Skjønner ikke hvorfor jeg syns det er så ille, men er vel bare nervøs tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 11. august 2006 #25 Del Skrevet 11. august 2006 skjønner godt at du er nervøs nå da! er vel for at ønsket er så inderlig om at det skal være positivt! er vel den redseln for skuffelsen ved negativ test som skremmer. kjenner til det! håper virkelig du er gravid! er din tur nå ja!! *lykke* *lykke* *lykke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå