Gå til innhold

September: Noen av dere som merker forkjell i sparking fra dag til dag?


Vimsete

Anbefalte innlegg

 

Jeg er nå i uke 34 og bebyen har fått et annet bevegelsesmønster. Før så rullet den rundt inni der og drev med karate tror jeg..Nå ruller den mer fra side til side og jeg kjenner armer og bein som flytter seg..Hun har snudd seg, men gir fra seg få sprak oppover, mest på siden kjønner?

 

Jeg er da livende redd for at bebyen ikke skal ha det bra, og at bevegelsesmønsteret hennes er et tegn på at hun ikke har det bra...

 

Joda jeg er sikkert overbekymra, men kanskje dere her inne kan gi meg noen beroligende erfaringer...

 

Ha en fortsatt fin sommerdag....

 

Venter jente 2409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:-)

 

Tror ikke du har grunn til å bekymre deg, for babyen beveger seg!! Endring i mønsteret skyldes sikkert at det begynner å minke på plassen. Har det helt likt, er andregangs i uke 34 med en liten tass i magen. kjenner hender som beveger seg nederst og hælen som buler ut på siden av magen. Når jeg ligger på siden sklir armer og bein rundt inni der - mer som dreiing fra side til side. Tror knøttet ditt har det så godt atte:-)

Ingen grunn til bekymring, men hvis det ikke vil slippe taket kan du jo alltids ringe jordmor....

 

Nyt den siste tida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei! jeg har akuratt det samme, og sankket med jordmoren om det, hun sa det var pag. barnet har nå mindre plass, og det er helt ufarlig. pluss at jeg hr lest at når du har kommet så langt som du, (og jeg) sover barnet 90% av tiden!!! så ikke bekymre deg!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! :) Sover barnet 90% av tiden? Det var jammen godt å høre. Syns nemlig det er litt lite liv der inne... Kjenner litt bevegelse innimellom, litt hikking og noen perioder med litt mer bevegelse. Har vært på kanten til å ringe en eller annen i dag. Men nå kjenner jeg bevegelse igjen! (Etter et stooort glass sterk o`boy og to brødskiver med nugatti). Kan vel slå meg litt til ro da kanskje?

Det er veldig opp og ned på dagene syns jeg. Enkelte dager er han turbo, og andre dager (som nå siste døgn) har han vært helt rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...