Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Hjelp, har fått hemorroider! Hadde antydning før, men nå har den lille antydningen blitt til en stor klump som er vond. Ser den utenpå. Helt pyton å gå på WC. Noen som har noen gode råd? Hva kan man bruke av legemidler nå, og ikke minst - hjelper det??? Desperat gravid
Gjest Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Den eneste salven de på apoteket ville selge meg var Alcos, har nå brukt den i 4 dager uten antydning til resultat, men håpefullt smører jeg videre.. Bruk dusjen i stedet for å tørke når du har vært på do, så blir det mindre sårt i det minste..
Rut Bram Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 hvis du har treg mage (dette forårsaker ofte hemorroider) anbefaler jeg sterkt Duphalac eller Lactulose, fås kjøpt på apoteket. gjør det lettere å gå på do... ikke farlig for fosteret, jeg har fått det anbefalt av både lege og jordmor.
Bompibjørnen *født* Skrevet 8. august 2006 #4 Skrevet 8. august 2006 Du kan få Alcos anal stikkpiller reseptfritt på apotek. I tillegg anbefales det å bruke Sheriproct salve og smøre hver dag. Og ja , få i deg dulphalac e.l som gjør at det glir lettere så du ikke må presse..........enda............
Duddlidu Skrevet 8. august 2006 #5 Skrevet 8. august 2006 Jeg har faktisk fått såkalte humorister uten å være treg i magen, det kan visst oppstå ved at babyen klemmer på ulike vener i kroppen. Æsj, tester alcos her, men ser ikke akkuratt ut som om det er supereffektivt. Men, nå står det på pakka at den skal brukes i 3-6 uker ellernoe, så håper enda. Scheriproct skal man vist prøve å unngå hvis man kan ettersom det inneholder kortison. Man burde høre med legen før man kjøper det.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #6 Skrevet 8. august 2006 Leste et kjerringråd om å smørre seg med honning. Det skulle visst ha god effekt og det er i allefall ikke skadelig. Har selv fått en saftig en og honningen er kjøpt inn, så nå får jeg håpe det virker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå