Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har jeg prøvd å ringe avd for IVF på Haukeland i to timer, men kommer bare til tlf svarer; "det er for tiden stor trafikk...." Kan ikke forstå at tlf der oppe er opptatt HELE tiden! Dette har skjedd før! Andre dager kommer jeg til med en gang. Har en mistanke om at ingen har betjent tlf der oppe i dag. Kan de ikke heller da ha en tlf svarer som sier; "pga. sykdom vil ikke tlf være betjent i dag.....". Da hadde jeg sluppet å sittet m tlf i to timer!

Jeg får vel prøve å ringe igjen i morgen, og si at mensen er kommet så nå er jeg klar for fryseforsøk:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5852331-blir-s%C3%A5-irritert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette tror jeg er likedan på alle sykehus. i allefall er det også på riksen "umulig" å komme igjennom på tlf, hvis man ikke har veldig god tid. Og siden vi jo er på jobb i deres ringetid kan det til tider være litt vanskelig.....

Men det er jo ingenting ved vår situasjon som er noe å skryte av, så det er vel en del av pakka...Hadde vi bare kunnet lage barn på "gamlemåten"vi også. Tror ikke folk flest vet hvor heldige de er som slipper å gå gjennom slikt som dette.....

LYKKE TIL PÅ FRYSEFORSØKET DITT!!!!

Jeg begynner med spray om to uker så vi går spennende tider i møte...

Hei, må bare slenge meg på... Men du, det jeg har begynt å gjøre er å ringe til sentralbordet, og få henne til å sette meg over, da slipper jeg å få opptatt, samtidig som jeg vet hvor mange som står på vent. Ps det er jo i tilegg vært ferie nå, så da blir det nok litt ekstra venting;-) Jeg har vært sprayer i over en uke nå, men tanta uteblir Grrrrrrr, det irriterer meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...