Gå til innhold

Flere som ikke får til å bruke tampong etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Det er snart 8 mnd siden fødsel her. Fikk mensen igjen etter 6 mnd, så har hatt den to ganger nå. Men prøver jeg meg på tampong, så får jeg den ikke langt nok inn til at den detter ut igjen. Får den jo akkurat inn, før den stanger i livmortappen :-((

For den er myyye lenger ned nå enn før fødsel. Dette var mitt andre barn, så det er blitt enda verre nå enn etter nr.1. Da merket jeg også forskjell, men det gikk an å bruke tampong da..

Jeg kniper og kniper, men livmora er akkurat like langt ned. Sexlivet er blitt som før også, og sambo sier jeg er like trang som før. Han merker ikke forskjell. Men da spørs det om penisen går "forbi" livmortappen på en måte da?? For han har da ikke bare 5 cm lang tiss heller..!:)

Andre med samme problem?

Fortsetter under...

Jepp, akkurat samme problem. Jeg forsto ikke helt hvorfor dette ikke går lenger, men som du sier så er det sikkert livmortappen som har sunket så langt ned. Jeg har også problemer med samleie, det er drit vondt at han trenger inn, men så "går det over". Det er akkurat som det er noe som ligger og blokkerer. Au...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...