Gå til innhold

Turtøy/fjelltøy med plass til mage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal feire bryllupet mitt til fjells om tre uker (GLEDERmeg), men har jo faktisk ingenting å ha på. For en gangs skyld stemmer det gamle utsagnet... Kjole til selve bryllupet bør jeg vel kunne finne på en runde i Oslo, men er litt mer usikker på hvor i allverden jeg skal kunne finne fjellturklær med plass til den stadig voksende magen (20 uker i dag, 23 til bryllupet). Skal dessuten på helgetur og bo i telt skogen tre uker etter det igjen, så jeg trenger sannelig gode klær. Altså bukse, ullgensere, jakke etc. Er blitt såppas stor at ikke en gang min (kommende) manns klær passer lenger. HJELP??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Det finnes mye fint turtøy som har bukseseler.. Foreksempel fra Bergans. Hvis du kjøper ulltrøye til å ha under, så kan du trekke en litt lang genser over bukseselene, og kanskje ha smekken / knappen i livet litt åpen? Ikke det beste alternativet, kanskje, men jeg har selv slik turbukse fra Bergans, og det funker for meg.. Ellers har Bergans turtøy i litt stretchy stoff (dermimax, tror jeg det heter), det er litt dyrt, men er en fin investering hvis dere er turmennesker... Jeg tor at mitt slikt Berganstøy kan brukes til ganske langt ut i graviditeten, iallefall.

Ellers burde jo ullgenser være litt greiere å finne, de er iallefall veldig tøyelige :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...