Gå til innhold

Noen som kan se/kan noe om hjelpere/skytsengler?

Anbefalte innlegg

Jeg lever et godt liv, er fornøyd med tilværelsen min på alle måter. Ofte føler jeg at det er noen som passer på meg og min familie, og jeg føler meg generelt trygg:0)

Men da jeg skulle ha minstemann lå jeg stort sett alene,flere timer om natten på fødeavdelingen, før min mann kom. (Han var hjemme med de to elste, og måtte vente på ferje om morgenen...)

Jeg brukte lystgass, og prøvde å sove innimellom riene. Ikke så lett, men;0)

Jeg har aldri før sagt dette til noen, men jeg hadde hele tiden en følelse av at pappa var der sammen med meg. (Han døde for 11 år siden) Jeg hadde en helt klar fornemmelse at han stod ved døren og smilte til meg, som om han ville si "vær flink nå, snart er dette over, og du blir mamma igjen!"

Jeg kunne ikke direkte se ham, men følte så sterk at han var der.. Må ta med at jeg alltid hadde et godt forhold til pappa, han var med på å gi meg verdens beste barndom:0)

Det jeg lurer på er om han kanskje er en slags hjelper for meg? Kanskje bare i fantasien min, dette, men det føles virkelig nok...

Noen som vet noe om hjelpere/skytsengler?

Fortsetter under...

bare det at du fikk den setningen som du sier er et tydelig bevis for det ja. men ikke bare det han er der for deg hele tiden! ikke nødvendigvis en hjelper, men han passer på dere!

jeg kan berolige deg med at det er ikke du som "fablet", du fikk en direkte følelse på for det første, at det var noen der. for det andre hvor personen stod. for det tredje du fikk en følelse av hvem det var og sist men ikke minst, som nevnt over, du fikk en setning i hodet ditt.

jeg tror absolutt at din far var der jeg :-)

jeg personlig har 5 hjelpere (jeg kaller de det). og den ene av de er bestandig der, han er den med mest kraft. de andre kommer når det trengs. klarer ikke helt å se hvor mange du har, men med din forklaring på at du er så trygg, så tror jeg at du har få men sterke energier som hjelper deg vennen :-)

du kan jo alltis sjekke ut litt om hjelpere!

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...