♥Cherrypie♥ Skrevet 8. august 2006 #1 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg er sterkt overbevist om at jeg har tvillinger i magen pga ting jeg føler på kroppen. Jeg er også andre ledd i fam når det gjelder tvillinger så sjangsen er større for meg (er ikke derfor jeg tror jeg har tvillinger da..) Meen..det jeg lurer på er om du/dere som har tvillinger merka noe spesielt? Kom livmora fortere opp av bekkenet? Jeg er i slutten av uke 10 nå. Klem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 8. august 2006 #2 Del Skrevet 8. august 2006 Hvordan kan du føle det på kroppen? Er ikke så mange her på 1. trimester som vet at de venter tvillinger enda sikkert, unntatt prøverørs... Ta deg en tur på 2. eller 3. trimester og spør=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjerdemann på vei Skrevet 8. august 2006 #3 Del Skrevet 8. august 2006 Mamma er overbevist om at jeg venter tvillinger, men tror ikke det selv da. Jeg er selv tvilling, men enegget, men det er mye toeggede i familien, så har litt forhøyet sjanse. Jeg merket at magen kom allerede i 6 uke, og det gjorde visst hun også. Jeg er 12 uker i morgen, og har allerde godt synlig mage, men det tror jeg bare er fordi det kun var et år siden forrige unge. Men bortsett fra at mamma merket magen tidlig, vet jeg ikke hva man merker spesielt så tidlig... Men det er nok lurere å spørre på 2 eller 3 tri... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Cherrypie♥ Skrevet 8. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 8. august 2006 ja sant det,spurte på 2.tri rett etterpå* tenkte meg ikke helt om! jo jeg føler det på kroppen fordi livmora er over beinet noe det ikke er før i uke 12 eller noe.. Men det er bare å vente å se:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Cherrypie♥ Skrevet 8. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 8. august 2006 Det er neimen ikke godt å si! Idag ble jeg spådd at det blir to en gutt og en jente! tenk det.. jeg føler det så sterkt på meg, men må jo ha den UL før jeg kan være 100% sikker! Jeg hadde også mage i 6 uke men det var veldig oppblåst da.. merket du den harde klumpen over bekkenet tidligere enn uke 12? Lykke til da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjerdemann på vei Skrevet 8. august 2006 #6 Del Skrevet 8. august 2006 Ja, det var den jeg begynte å merke i uke 6. Når jeg slappet helt av i magen, så alle muskler var slappe, kunne jeg kjenne en hard "kant" helt nede i magen, og nå er den kommet nesten helt opp til bukselinningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. august 2006 #7 Del Skrevet 9. august 2006 Heia ! Håper eg e med tvillinger :-) Eg testa posetiv hele 5 dager før ikm. Er kjempe svimmel å har vondt i korsryggen nesten hele tiden. Kjenner allerede livmoren (e i uke 5) Dette er noe eg ikke hadde med siste mann. Å har lest å hørt at dette kan vere symtomer på tvilling svangerskap :-) Håpe håpe håpe :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Cherrypie♥ Skrevet 9. august 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg har hatt vondt i korsryggen og har vært myye svimmel og kvalm 24 timer i døgnet siden uke 5. Kjente livmora nå for ei eller to uker sida å den har bare blitt hardere, jeg er bare i beg. av min 11 uke nå å er ganske sikker på at det er 2 der nede! jeg var på UL i beg. av uke 5 pga jeg ikek viste hvor langt jeg var på veg å da kunne de ikke se "spiren/e". Men en fortykket livmorslimhinnevegg. Og livmoren var litt forstørret å det kan jo å være tegn på tvillinger, at livmora kan bli merkbar større på 7 dager..vet ikke jeg.. Vi får alle se hva som skjer.. si fra om dere har to da når dere får vite:) Lurer på om jeg skal ta en UL nå privat å se elelr om jeg skal vente i 6-7 uker til..er så spent-! klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. august 2006 #9 Del Skrevet 9. august 2006 Ja kommer med en oppdatering hvis de er 2 der inne :-) Å håper de er 2 der inne ,men blir ikke skuffet hvis de bare er 1 :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå