Gå til innhold

ka-ping og Gullemor75s domene - og for de som vil si hei til oss!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har vi jammen en helt egen tråd, kjære! ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm... Merkelig... La ut samme tråden ang. Askertreff i kveld både på skravlesiden, 1., 2. og 3. trimester, men det var kun på 2. trimester jeg fikk respons! Og, dét til de grader!! ;o)

Skrevet

hehe... var ikke meninga å kuppe hele bimtreff-tråden din isted..... men du er litt avhengighetsskapende vettu :)

Hvordan går det forresten med støpinga? Blir det grunnmur med noe på, eller terrassefundament?

Skrevet

"Det er tanken som teller" er nok mottoet vi lever etter!! Har bare blitt med tanken hittil!

Vi har en del andre ting å ordne først; blant annet å få ferdig badet vårt 100%, sette opp garderobeskap i gangen, flytte pc'n fra der hvor garderobeskapet skal stå og inn på hjørneskrivebord i stua (kun frem til vi får bygget på; for da skal vi slenge hele maskinen inn i et eget pc-rom/kott! Greit å få den ut av syne!) Men mannen min har snakket mye om det i det siste, at han skal få ut fingeren og ordne et prisoverslag, at han skal snakke med et par kompiser som skal hjelpe til og snakke med en annen kompis om lån av minigraver. Så det skjer nok ting her etterhvert! Vi får bare prøve å få opp en mur før snøen kommer (blæææææh, forresten!!), så kan jo byggingen starte når som helst!

Ellers; hvordan er det å bo på sofaen til søster? Du er hjemme i ny-huset i helgene, eller? Tipper at jenta di savner å ha mammaen sin hjemme, men det løser seg jo snart, når du flytter etter. :o) Når er du ferdig i jobben i Trondheim? Og når begynner du på ny-stedet?

Vi må få til å møtes i november, da! Det hadde bare vært superhyggelig! ;o) Hanne med tulle gir oss nok lov til det, tror du ikke?? Hehe!

Nå må jeg seriøst tenke på å avbimme, da jeg må ut og handle litt ting og tang!

Ps. Foreldrene mine kommer på besøk i morgen. Du husker jeg sa at de ikke var her så ofte...?? Når de kommer nå i morgen, vil det være første gang siden i mars...! Vi bor halvannen time fra hverandre... Uff, det ER da ikke sånn det skal være! Jeg er jo der oppe innimellom; var der blant annet nå i helga. Jaja... Snakkes, snuppa!

Skrevet

Lykke til med bad og pc-flytting og alt mulig :)

Jeg har det greit på sofaen til søs, er der ikke hver natt, har andre venner som kidnapper meg innimellom heldigvis :) Lilletuppa savner meg nok innimellom, men heldigvis har hun masse å fylle dagene med, både av aktiviteter og folk som er glade i henne. Fra og med helga nå så pendler jeg mandagsmorra til fredagsettermiddag - dvs jeg får TRE kvelder i uka med lilletrollet, og det er ganske greit i en overgangsfase :) Skal jobbe 100% til og med midten av september, vet at sjefen har lyst til å ha meg her lenger men vi får se. Tror jeg skal prøve å forhandle meg fram til 3- eller 4-dagersuke istedet. Akkurat nå er hun 2 uker på ferie, men når hun kommer tilbake er det rett til forhandlingsbordet! hihi :)

Kos deg med foreldrebesøk!!! Du får nyte sjansen mens de er der - ikke sikkert du ser dem igjen før til påske vettu, med mindre du besøker dem.... hehee.... forøvrig fullstendig enig med deg - det er ikke sånn det skal være egentlig.

Vi snakkes, kjære :) Får sørge for å holde tråden vår oppe og igang, så vi greier å leve over helt til november!!!

Skrevet

Takker! ;o) Lykke til til deg også; med jobbforhandlinger, pendling m.m.!

Så bra at du får litt mer tid hjemme nå, da! Det blir nok bra for hele familien "Sand-Kristoffersen"! (Leste en tråd ang. navn her tidligere i dag!! Du vet nok hvilken jeg mener! ;o) Hehe!)

Skal kose meg med foreldrebesøk i morgen, ja! Så får vi se om vi sees igjen før babyen kommer eller om det blir etter!!! ;o)

Glær mæ t november, ja!

Over og ut fra meg for denne gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...