Gå til innhold

August: Løs mage i natt.


Ceci og prinsen.

Anbefalte innlegg

Min mors fødsler startet med løs mage, så fikk hun blodblandet slim og veer - så da jeg våknet med mageknip i natt og kjente at nå var det løs mage på gang, ble jeg skikkelig oppspilt! Tenkte at NÅ - NÅ skjer det!!! :-) Syntes t.o.m jeg kjente et par knip som minte om mensverk, men så sovna jeg av - og her sitter jeg da, og kjenner ingenting. ÅH!!! - Og enda jeg hadde pittelitt slim og pittelitt blod en gang jeg var på do på søndag...

Både sur - og må le av meg selv, her gjelder det å tolke alle tegn som mulige fødselstegn! Humøret går jo opp og ned som en jojo, men det er jo gøy da! Kjempespennende å gå sånn og vente og ikke vite når fødselen har tenkt å starte. :-)

ha en fin tirsdag da, augustdamer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen (11 dager til termin). I går hadde jeg skikkelig løs mage/diarèliknende,etterfulgt av mensliknende smerter. Ikke hatt noe spor av blod. Hadde en del kynnere i løpet av dagen. Gikk litt på tå hele dagen og ventet på tydeligere tegn, men her sitter jeg i dag..steinhard i magen og ikke noen som helst tegn på en nært forstående fødsel. Tror utålmodigheten spiller meg et puss noen dager. Blir fort gretten når det viser seg at heller ikke i dag ble dagen da det store skulle skje. Har lyst på litt action her jeg sitter dag ut og dag inn på BIM eller i sofaen å ser på dritkjedelig programmer. Kommer sikkert til å se tilbake på det som en gylden tid, når alt er overstått. Lykke til med ventetiden i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forskjellige vi er. Jeg har hatt løs mage i nesten to mnd... da snakker jeg diare 2-4 ganger daglig.., slitsomt. hatt modnings rier i et par uker. skikkelig vonde assa, travet rundt i stua å gnudd meg i kors ryggen. masse kynnere, men ikke noe slim propp.. å skikkelig vondt i skam beinet når jeg reiser meg opp. hver så snill å tro sammen med meg at fødsel ikke er langt unna..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde løs mage var et tegn på at fødsel nærmet seg jeg også. Så var skikkelig optimist da jeg fikk det. Men nå har jeg hatt det i en måned og fremdeles ingen baby...

 

Men i helgen gikk endelig slimproppen her! Og DET er forhåpentligvis et godt tegn. Håper gutten kan komme av seg selv, at jeg slipper unna overtidskontrollen på fredag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...