Gå til innhold

Hei Asker og omegn-damer! ;o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff og huff, dette så jo helt voldsomt ut!! På planen neste uke står Hordaland, Sogn og Fjordane samt Møre og Romsdal!! Hehe!!

Det har seg sånn at jeg bor i Røyken (Buskerud), nokså midt i mellom Asker og Drammen (som jo ligger i henholdsvis Akershus og Buskerud)... Og i juli var vi på hytta i Trøndelag, og siden jeg har fått så god kontakt med ka-ping, avtalte hun og jeg en liten (?) date i Trondheim!! :o)

Hehe! Gullemor75; reisende i Bim-treffing...!

Den hadde jeg ikke ventet, kjære ka-ping! ;o) Jeg ser i innlegget ditt at sjalusien tok deg litt her nå, men trøster meg med at du jo vet veldig godt, inne i hjertet ditt, hva du og jeg har, og at det ikke bare var en fling!! Samtidig; det er jo ikke så lett å pleie et avstandsforhold... Vi har heldigvis BIM, mail og sms! ;o) Hehe!

Ha en flott dag, snuppa! ;o)

Klemmer fra

Annonse

Puh - det var godt å høre :)

Savner deg vettu!

Kanskje jeg skulle ha mellomlanda på Gardermoen når jeg skal besøke Hannemedtulle i Stavanger i november? Så kunne vi kanskje pressa inn en deit i den kanten av landet også? Ingenting er umulig :) Eller har jeg blingsa fullstendig angående plassering av flyplasser og bosteder rundt om på østlandet, kanskje Røyken er Langtvekkistan hva Gardermoen angår....?

Hehe! HER også har jeg faktisk en flott mulighet! Hele min familie bor jo 20 minutter fra Gardermoen!! Så, ja, det hadde vært koselig, det!! :o) Tenkte dessuten på at vi jo BURDE ha møttes da du og mannen din var i bryllup i Lillestrøm; det er jo bare en drøy time herfra og på veien opp til familien min i Gardermoen-området!

Nå?? Flere utfordringer?? Hehe!

;o)

Ps! Og, HVIS det hadde blitt flyplass på Hurum, så er jo det faktisk bare fem-ti minutter fra der jeg bor, så du hadde uansett ikke hatt noen unnskyldning!

Sees på Gardermoen i november, da baby! :o)

Oj nå ble jeg litt gira her! Det blir jo superkoselig! Nå har du så godt som invitert meg, så nå legger jeg opp reiseruta etter dette!!!! Jeg skal bestille billetter om noen uker, når jeg får vite mer fra Hanne når jeg kan komme på besøk. Jeg skal være der noen dager, så om jeg tar tidligfly til Gardermoen, tilbringer litt tid med gullet mitt og så tar ettermiddagsfly til Stavanger så er det nok greit for henne også :) Så får jeg faktisk tatt dere begge på en dag! woho!

ps: antar det blir i starten av november, siden Hanne har termin 10desember kan det være greit å ikke komme midt oppi potensiell fødsel og greier... :)

Jepp! Så flott! At du får "tatt oss begge på en dag"!! ;o) Hihi!

Men, seriøst; jo, det hadde vært helt supert!!! Gleder meg masse til det! Vi kunne jo fortsette denne praten 1) på en egen tråd. 2) på mail. 3) på sms? Kanskje?? Hehe! Nå plager vi jo Askerdamene med snakket vårt! ;o)

*oppretter ka-ping-Gullemor75-tråd*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...