Gå til innhold

to uker igjen.....


makkapakka med spire

Anbefalte innlegg

til 1 kontroll, da er jeg 13+2.. Synes dette er så lenge å vente... Er en del kvalm, men masse stikkinger i magen og luft.. Har ikke hatt noen blødninger eller farget utflod.. Tror dere at alt er ok med svangerskapet.. Har begynt å fortelle folk at jeg er gravid, i og med at jeg er så dårlig, men alikevel føler jeg liksom at jeg lyver litt på en måte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

rart at du må vente så lenge. jeg var på min første i uke 8, og skal på ny på fredag, er da 12+3....

 

nå er ikke jeg noen ekspert, men jeg vil tro alt er normalt. har det ganske likt selv. spyr som en gris og det stikker veldig i høyre side av livmoren (tror jeg) men det er bare et par ganger til dagen......

 

kan du ikke ringe å spørre om å få komme tidligere hvis du er nærvøs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo har tenkt på det. Legen min kommer tilbake fra ferie neste uke, så tenkte å ringe for å snakke litt.. Må kanskje forlenge sykemeldingen min, pga ekstrem kvalme.. Hadde vært en lettelse å bare få høre hjerte slå.. Frustrerende å vente så lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forstår jeg godt...

 

jeg ble sykemeldt i slutten av juni, og gikk ut i ferie når den gikk ut. men hvis ikke kvalmen bedrer seg må jeg nesten ha ny jeg også. jobber i en ferskvare så det passer seg ikke helt å springe å spy:)

 

men det skal vel snart gå over ifølge boka:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvis det i boka stemmer på meg så har jeg rett under to uker igjen:O) Det skal bli så godt å kunne stå opp om morgenen å spise frokost å gå på jobb eller ut med venner. Shoppe igjen, el gå på ein kino.. hva som helst:O)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg ikke husker feil, skal morkaken ta over produksjonen av de hormonene som gjør oss kvalme mellom uke 12 og uke 14, så da kan de ta over i dag for min del:)

 

var nettopp på ferie, og måtte gå rundt med pose i veska i tilfelle. ikke så veldig kjekt å stikke hodet ned i et offentlig toalett, vertfall ikke i tyrkia:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...