2 gullgutter!! Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Er i uke 19+1 og har en gutt på 4 år fra før. Begge svangerskapene har vært så like, så jeg var sikker på at det var gutt denne gangen også. Ble litt overrasket da jordmora sa det var en liten jente!
selfangerkjerringa Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Det trenger overhodet ikke ha noen sammenheng om svangerskapene er like eller ikke. Gratulerer med vel overstått UL - og ei lita jente i magen Og ikke minst: kul termindato! hihi... samme som meg nemlig...
2nj♥ Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 Gratulerer, så kjekt da! Det tenkte jeg også..... Har en gutt fra før og siden alt var helt likt frem til ul, så var jeg sikker på at det ble en gutt til, - og det ble det. Men det sies jo at ingen svangerskap er like, så da kan det vel like gjerne være jente som gutt ja. Lykke til!
hønepøne;-) Skrevet 8. august 2006 #4 Skrevet 8. august 2006 er nok ekstra moro med en av hver!!! Gratulerer så mye! Kul termindato ja... på bursdagen min (og Elvis sin) hehe;-)
Gjest Skrevet 8. august 2006 #5 Skrevet 8. august 2006 Mange jeg kjenner har hatt ganske like sv. skap og fått forskjellige kjønn, så det er ikke nødvendigvis noen sammenheng der. Artig med en av hver da! Etter UL mener vi at vi har klart det òg!;-)
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 8. august 2006 #6 Skrevet 8. august 2006 Gratulerer så mye!! Jeg var også på UL i dag og fikk samme beskjed - og jeg har en gutt på ett år fra før. Nå må vi begynne å tenke på navn... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå