Gå til innhold

Speinnanes!! Hadde IKM igår..

Anbefalte innlegg

og fortsatt ikke sett tanta!!!

Kanskje hu har reist på ferie?!! :D:D *hehe*

Har ingen symptomer i det heletatt, bortsett fra en masse kviser. Men ellers så tror jeg TR kommer rundt neste hjørne. Men jeg fortsetter å håpe intil det motsatte er bevisst!:P

*håpe-håpe*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5851180-speinnanes-hadde-ikm-ig%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja å være optimist er lov;-)

...men nå fikk jeg nettopp en telefon fra forsikringsslskapet om at jeg må betale inn 10 000,- for at jeg ikke skal miste bonuspoengene mine på bilen. *buhu* er det mulig!! Jeg rygga på en bil for kort tid siden, og skaden vistes knapt, men alikevell ble det så dyrt!!

Vi har nettopp kjøpt gammelt hus og driver med oppussing av hele huset, så pengene vokser ikke akkurat på trær nå. Så måtte dette skje!! *snufs*

Nå bør TR fortsette å holde seg borte. Hun er den siste jeg vil se nå!! :P

Jeg har sendt både din og min tante langt pokker i voll jeg... håper der er greit;)

Vet alt om det med oppussing av gamle hus, og hvor DYRT det er!! Vi har selv kjøpt et gammelt hus, hvor vi rev hele 2.etg, for så å bygge opp igjen. Koster skjorta, og tar SÅ lang tid!! Ser ut som om vi aldri blir ferdige;( Håper å flytte inn til jul, men...

Nei, den tanta vår kan bare se å holde seg på god avstand en stund nå!

Ja koster gjør det, men forløpig har vi brukt ganske lite. Og vi er snart ferdige med stua:) Er så gla jeg har en samboer som kan mye da slik at vi gjør det selv, og familie er kjekt å ha når vi driver med slikt.;) Vi tenker å flytte inn snart vi da, i september muligens. Dyrt å betale på hus (+ flere lån!) samtidlig som vi må bo et annet sted..Men vi må bo i pappesker i lange tider da mens vi pusser opp..men d skal nok gå!

Hvor gammelt er deres hus da?

Annonse

Har en mann som gjør alt selv jeg også, men han har en jobb som innebærer mye reising i utlandet, så det går i rykk og napp.. Har en ganske god avtale her vi bor nå, så derfor utsetter vi flyttingen til 2.etg er ferdig. (2 sov og bad, og det er kjekt å ha ferdig før innflytting)

Vårt hus er nesten 100 år gammelt, ganske stort og kjempe koselig!! Hvitt med stor hage og gjerde rundt:) Men iom at det er såpass gammelt, er det jo endel som må gjøres. Syns det er noe av sjarmen jeg da, får det jo akkurat som vi selv vil:)

deres hus da? Er det også rimelig gammelt?

Vi kjøpte et gammelt gårdsbruk vi da, snart 100 år det også. Så gammelt er det! men kjempekoselig! Falt for stedet med en gang vi, og så fikk vi huset til en ganske billig penge, så da tenker vi å bruke endel på oppussinga istede. Ska pusse opp det meste innvendig og utvedig vi da, men vil vente med å flytte inn til vi har skifta vinduene slik at det er gjort, og at stua og badet er ferdig. Da har vi værtfall plass å oppholde oss på!

Men vi blir nok boende i støv og pappesker en god stund. Det blir nok slitsomt, men vi velger å gjøre det på det viset. Stor hage med kjempeutsikt har vi også. Med stabbur å fjøs med låve med masse gammelt utstyr å masse sjel.

Er værtfall fornøyd med kjøpet!:-)

Oi, nå må jeg dra på jobb!! :)

Ååå det høres jo kjempe koselig ut!!! Vi fikk også huset ganske rimelig, så derfor kan vi ta oss råd til å pusse det skikkelig opp. Skal prøve å få tilbake den gamle stilen, samt mikse med litt moderne. Tror det blir skikkelig bra til slutt.

Vi tar 1.etg til neste sommer, da skal kjøkken rives og stuen pusses opp. Nede i kjeleren er det en splitter ny peisestue, så den slipper vi å gjøre noe med. Stuen ble mal i fjor av gamle eiere, så den er levbar frem til neste år.

En må nesten regne med å bo i pappesker når man holder på slik, men det går jo..:)

hold meg oppdatert på spirefronten da!! Håper tr ikke melder sin ankomst hverken hos deg eller meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...