Micha.. Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Jeg synes dette navnet er kjempefint, sambo synes også det men han er redd for at folk skal synes det er vanskelig å ikke blande det med amalie, emilie, emilia og lignende.. hva synes dere? er det et vanskelig navn å huske??
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Tror ikke det blir noe stort problem. A-me-li-a uttales ganske tydelig, slik at det neppe blir tvil om skrivemåte. Nydelig navn!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 skikkelig fint navn, det fikk jeg lyst til å bruke også! har ikke hørt det navnet før, hvor er det fra??
Micha.. Skrevet 8. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2006 det er gammel-engelsk tror jeg... Jeg bodde i sverige i flere år og det er veldig populært der, men jeg har ikke hørt om noen her i Norge som heter det!!!
PrinsessaPåErta Skrevet 8. august 2006 #7 Skrevet 8. august 2006 Jeg tror ikke det er noe problem, og jeg synes Amelia er kjempe fint!
3mom Skrevet 8. august 2006 #8 Skrevet 8. august 2006 Amelia er et virkelig nydelig navn og mye finere enn Amalie, Emilie osv (enda også det er fine navn ;-))
Gjest Skrevet 9. august 2006 #9 Skrevet 9. august 2006 Nydelig. Det var jentenavnet til brosjan når de fikk unge, men ut kom en benjamin isteden=)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #10 Skrevet 10. august 2006 Du søkte på kvinnenavnet: Amelia Det er 153 kvinner som har Amelia som første fornavn. Det er 90 kvinner som har Amelia som eneste fornavn. Kjempe fint ;o) Mye finere enn "de andre" ;o)
Anne Marte Skrevet 10. august 2006 #11 Skrevet 10. august 2006 Jeg har smakt på dette jentenavnet et par dager nå , og har kommet frem til at det er rett og slett nydelig... allikevel tror jeg at jeg ville kalt datteren min AmeliE istedet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå