LilleMalin♀♂♂ Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Jeg er nå 41 uker og føler meg som en elefant.. Har forstått at det er best for både meg og babyen om fødselen får starte av seg selv, men tålmodigheten er dessverre ikke som den engang var.. Lurer på om det kan være en ide å spørre jordmor om hun kan strippe meg i morgen for å se om det kan sette igang fødselen. Er det noen som har erfaring med stripping?
Vikki ;o) Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Jeg ble strippet på poliklinikken etter henvisning opp der av både lege og JM. To uker før tiden til og med ;o) Men jeg hadde et stort SF- mål, så de prøvde det fførst, istedenfor å sette meg igang. Det hjalp! To dager etter var jeg ferdig! Du kan jo spørre om hun vil gjøre det da! Det er jo mange som gjør det ;o) LYKKE TIL!
Linn og Noah Alexander Skrevet 8. august 2006 #4 Skrevet 8. august 2006 *dytter opp* Hva gjør man under stripping? Og er det vondt?
Englefjas Skrevet 8. august 2006 #5 Skrevet 8. august 2006 Jeg ble strippet litt hos jordmor sist jeg var der. Det kjentes som om hun dro og pirket i livmorhalsen, og var ikke veldig behagelig, men ikke kjempevondt heller. Det har forøvrig ikke skjedd noe ennå, selv om dette var på fredag.
Jolene84 *overtermin* Skrevet 8. august 2006 #6 Skrevet 8. august 2006 Må berre spør ej.. Sida du blei strippa to uke før pga stort SF-mål.. Kor stort va d da?He stort ej oxo serru... Syns d virka så skummelt.
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 9. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 9. august 2006 Var hos jordmor i dag og ble strippet. Det var ikke spesielt behagelig, men absolutt overkommelig. Hun kjente først og så dyttet og dro hun litt på mormunnen. Dette håper jeg hjelper på modningen fordi det var ganske umodent selv etter 41 uker.. Håper frøkna vil ut før høstferien i alle fall!!
Brummeline3barnsmor Skrevet 9. august 2006 #9 Skrevet 9. august 2006 Jeg ble strippet på mandag av fødselslegen....men ikke noe baby på meg ennda....hun skulle gjøre det på nytt førstkommende mandag hvis det ennda ikke var noe fødsel på meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå