selfangerkjerringa Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Bist du heute hier oder was? Speak to me, darling...... pannekakerpannekakerpannekakerpannekaker
Hanne og jentungen Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Jeg er her jeg, men litt av og på Leser egentlig en artikkel jeg trenger til masteren...
selfangerkjerringa Skrevet 8. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2006 hehe ante meg at du kanskje kunne være litt opptatt innimellom nå i innspurten Saken er den at jeg har et ærend jeg MÅ gjøre før jeg kommer opp til deg idag - har i oppdrag fra mamma (som gjentjeneste for at hun er dagmamma for lilletrollet hele denne uka) å handle inn skolebøker til lillesøs. Dette må jeg gjøre etter jobb, så hive dem rett inn til søs så TimTim tar de med utover når han kjører over fjorden i kveld. ALTSÅ: det er mulig jeg kommer oppover med halv fem-bussen istedet for halv fire...... går det bra, eller ødelegger det heeeele pannekakeprosjektet ditt?!?
Hanne og jentungen Skrevet 8. august 2006 #4 Skrevet 8. august 2006 Det går fint det:) Vi kan kanskje møtes i butikken?
selfangerkjerringa Skrevet 8. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2006 Butikk-deit høres ut som en superduper plan! Jeg sender mld når jeg er på bussen oppover MED BLÅBÆR!!! Riktignok bare littegrann, men det ER blåbær
Hanne og jentungen Skrevet 8. august 2006 #8 Skrevet 8. august 2006 Så kom da:) Pannekaker på alle her:)
selfangerkjerringa Skrevet 8. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 8. august 2006 blir ikke så mye blåbær på hver, men nok til at vi blir fine og blå rundt munnen antar jeg
Hanne og jentungen Skrevet 8. august 2006 #10 Skrevet 8. august 2006 Har satt på klesvask:) Det eneste jeg kommer til å savne (og på samme tid ikke savne i det hele tatt) med studentby er vaskeriet
selfangerkjerringa Skrevet 8. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 8. august 2006 hehehe skjønner faktisk hva du mener... jeg kommer til å savne vaskerommet mitt når jeg flytter nå. Men jeg har jo forsåvidt vaskemaskin/tørketrommel på bad nr.2, det er ikke så innmari mye plass men så lenge jeg slipper vaskemaksin på badet så er jeg ganske så fornøyd! ps: hva om jeg kjøper med et par nybakte croissanter til dessert for meg og deg? Og kommer din nyansatte andre halvdel hjem idag eller har jeg deg fullstendig for meg selv? Når vil du forresten hive meg ut for kvelden?
Hanne og jentungen Skrevet 8. august 2006 #12 Skrevet 8. august 2006 Han kommer hjem i kveld en eller annen gang, men jeg vet ikke helt når:) jeg hiver deg sikkert ut etter CSI tenker jeg:) nybakte croissanter høres toppers ut:)
selfangerkjerringa Skrevet 8. august 2006 Forfatter #13 Skrevet 8. august 2006 Det høres ut som en plan, kjære! Gleder meg Sjekk forresten denne artikkelen: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=125779. Ja det er en fin verden vi lever i gitt.
Hanne og jentungen Skrevet 8. august 2006 #14 Skrevet 8. august 2006 Sitat: 'Det kan vurderes om homofile er psykisk egnet til å være donorer. Hovedmotivasjonen til en donor må være at en ønsker å hjelpe andre, ikke at en for eksempel donerer sæd for å spre sin egen genetikk'.... Når ble homofili en psykisk lidelse hvor målet er å spre så mange sædceller som mulig?
selfangerkjerringa Skrevet 8. august 2006 Forfatter #15 Skrevet 8. august 2006 Ja si det.... vet ikke helt om det er artikkelforfatteren eller intervjuobjektet som er tett i pappen her jeg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå