Gå til innhold

natte problemer.. hjeeeeelp!!!

Anbefalte innlegg

har ei jente på straks 5 måneder.. hun får grøt morgen og kveld.. skjønner ikke hvorfor hun er blitt helt håpløs om natten.. hun legges i 19:30 tiden. da sover hun godt til i 00 tiden, fra da våkner minst en gang i timen.. :( virker som hun er urolig. Når hun begynner å ynke seg går jeg inn å snur henne og gir henne smokken.. så sovner hun like fort.. sånn holder jeg på hele natten. en sjelden natt inni mellom sover hun hele natten uten mat, våkner da ca 6-7tiden.

kan det være at hun begynte med smokk da hun var 4mnd? at jeg kanskje burde kutte ut smokken om natta? hun sov roligere før.. men vet ikke om det har med smokken å gjøre..

skal jeg prøve å la vær å snu henne? hun snur seg på magen hele tiden.. våkner ofte å skriker da hun ligger på tverra i sengen..

lurer på om sovepose kunne være noe?

noen som har hatte samme problemer?? hjelp.. er så sliten..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5850483-natte-problemer-hjeeeeelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har du prøvd å la henne ligge en stund uten smokken da? kan hende ynkingen bare er usyldige drømmelyder. prøv å la henne sove på magen, snur hun seg av seg selv er det kanskje naturlig for henne å sove i denne stillingen nå? :)

vi bruker babysafe elr sovepose som du kaller det, og knerten sover roligere på natten nå :)

hmm. tror jeg skal prøve å få tak i sånn babysafe:) har en aning om at det kan hjelpe..

hun sover mest på magen ja. men må ofte snu henne på siden i løpet av natten. syns det er vanskelig å få tak i sånn babysafe.. vet dere hvor man kan få kjøpt det?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...