Gå til innhold

August: modnings-nåler. (akupunktur)..


stine-23

Anbefalte innlegg

Har hørt av noen her inne at man kan dra på sykehuset for å få modnings-nåler. det må ha vært på et annet sykehus, for når jeg endelig mannet meg opp til å ringe a-hus ( er veldig sjenert...) så sa de at sånt gjorde de ikke der.. skuffet.. snufs. ( litt pinlig også..) så da må jeg til en akupunktør da. Noen som vet om en bra en i lillestrøm eller strømmen?

jeg er nemlig skikkelig klar for å få ut gutten min. Jeg er veldig lav, så jeg klarer nesten ikke sitte normalt for babyen butter både oppe å nede hele tiden. veldig vondt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jordmora mi gjør det, kanskje din også? ihvertfall mange jordmødre som driver m modningsakupunktur, så du kan jo kanskje sjekke på din helsestasjon, legekontor e.l?

men de gjør det vel ikke før rundt uke37-40 eller nor sånt da, tror jeg...

lykke til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har spurt både legen å jordmor, ingen visste helt hvor jeg kunne få gjort det. merkelig egentlig. hvor går du til jordmor da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg var å tok modningsakupunktur ( Rettere sagt"igangsettingsakupunktur" Litt anerledes enn vanlig modningsakupunktur.) i går hos en dame på Lørenskog i Astridsvei 1. Hun sa at om det var modent, så skulle ting skje i løpet av 24 timer. Fortstt sitter jeg her. Rett og slett møkk lei,deprimert, og uten tegn til noe. 400 kr kostet det meg. Er 4 dager over tiden. Alle andre kjerringråd er prøvd forutenom lakserolje,som jeg ikke tør prøve. Går snart på veggen og er en tikkende bombe. Er på randen til å gjøre hva som helst for å få lillegutt ut.Bare synd det faktisk er ganske umulig å lure de på føden (I utg.punktet egentlig bra da,naturens gang er jo det beste) for da hadde jeg villet bli satt igang for lengst. De er nok vant til desperate kvinner som går over tida og begynner å trygle om hjelp til å få igang noe.....!!! Huff huff huff! Lykke til uansett hva du prøver ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos ei svensk jordmor omtrent midt i Majorstuakrysset i Oslo når jeg skulle få førstemann. (Husker ikke hva hun het, men hun hadde en privatklinikk i tillegg til deltidsjobb på Ullevål tror jeg)... Var der flere ganger, men dette skulle mest hjelpe livmora til å bli raskere moden når det var tid for fødselen. Om det hjalp? Tja, hadde vel en ganske normal fødsel tidsmessig i alle fall, men jeg vet jo ikke hvordan det hadde vært uten... Det kan jo være at hun også kan gi akupunktur som skal hjelpe til å få fødselen i gang også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...