Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #1 Del Skrevet 8. august 2006 er ikke det kult? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siljemedbabyimagen Skrevet 8. august 2006 #2 Del Skrevet 8. august 2006 Jo, det er kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Audrey Horn Skrevet 8. august 2006 #3 Del Skrevet 8. august 2006 Super kuult ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #4 Del Skrevet 8. august 2006 Beklager, jeg tenker bare på Klara Ku...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #5 Del Skrevet 8. august 2006 Skuta heter Klara... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Micha.. Skrevet 8. august 2006 #6 Del Skrevet 8. august 2006 Klara Ku var det første som slo meg, men ved næmere ettertanke så er det jo egentlig et fint navn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #7 Del Skrevet 8. august 2006 dødsfint, og etterhvert veldig populært! ingen som tenker på klara ku nå lenger, vel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrinsessaPåErta Skrevet 8. august 2006 #8 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg tror det er mange som tenker på Klara Ku, det klinger så fint, dermed er det lett å si også. Uansett, synes jeg det er et fint navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aga:-) Skrevet 8. august 2006 #9 Del Skrevet 8. august 2006 Klara er veldig fint, og på vei til å bli litt "in" igjen tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2høstjenter og 1sommergutt Skrevet 9. august 2006 #10 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg synes det er veldig fint og foreslo det for mannen min, men han sa dessverre nei.....Så her er det en Julie i magen isteden :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. august 2006 #11 Del Skrevet 9. august 2006 KU!?!?!?!?!?!?!?!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #12 Del Skrevet 9. august 2006 Ikke min smak =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemofish Skrevet 9. august 2006 #13 Del Skrevet 9. august 2006 Klara er både kult og søtt, synes jeg! ) Også liker jeg Petra. Synes de to passer godt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #14 Del Skrevet 27. august 2006 hva med Klare? jeg synes både Klara og Klare er fint jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gossegomave*overtid + 13 dg* Skrevet 27. august 2006 #15 Del Skrevet 27. august 2006 jeg syntes det minnet meg om ordet klärä på svensk!(vet ikke hvordan det skrives!) alltså " er dere klare" på norsk. eller jeg vet ikke syntes det var fint! hmm det var vanskelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #16 Del Skrevet 28. august 2006 Barnet kan garantert se frem til mye erting..Klara ku... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milva76 Skrevet 28. august 2006 #17 Del Skrevet 28. august 2006 Klara er kjempefint!!! Man kan bli ertet for de fleste navn. Syns Klara er spesielt, men likevel lett å uttale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå